Zwemclub Leuven

Algemene zaken over het zwemmen

Moderators: wim, Pierre Vis

Zwemclub Leuven

Berichtdoor blubblub op 22 jul 2006 02:55

Hoi. Ik ben nieuw op dit forum.
Ik zou graag lid willen worden van een zwemclub. Ik studeer in Leuven zoek daar dus een zwemclub. Nu heb ik met googlen gezien dat er meerdere zwemclubs zijn.
Kunnen jullie mij advies geven welke zwemclub in Leuven het beste is qua lesgevers en sfeer? Het liefst moeten de tijden ook wat flexibel zijn want ik heb op maandag-, woensdag- en donderdagavond al andere sporten.
Alvast bedankt voor de reacties.
blubblub
eendje
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 22 jul 2006 02:49

Re: Zwemclub Leuven

Berichtdoor Pierre Vis op 22 jul 2006 11:36

blubblub schreef:Hoi. Ik ben nieuw op dit forum.
Ik zou graag lid willen worden van een zwemclub. Ik studeer in Leuven zoek daar dus een zwemclub. Nu heb ik met googlen gezien dat er meerdere zwemclubs zijn.
Kunnen jullie mij advies geven welke zwemclub in Leuven het beste is qua lesgevers en sfeer? Het liefst moeten de tijden ook wat flexibel zijn want ik heb op maandag-, woensdag- en donderdagavond al andere sporten.
Alvast bedankt voor de reacties.


Hm, mocht je in Gent studeren zou ik het snel weten, mr ik heb geen idee hoe het er in Leuven aan toe gaat.. Ik hoop voor jou dat je hier respons krijgt!
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor zwemmer90 op 02 jan 2007 16:05

hoi

sorry da k zo laat reageer, maar als je nog opzoek bent dan kan ik je laten weten dat je zeker is kan gaan kijken op de site van bestleuven deze is www.bestleuven.be . Dat is goeie club met zeker een goeie sfeer.
Dit is wel competititie zwemmen.
Als je meer geïnteresseerd bent in gewoon zwemmen kan je altijd terecht bij www.klzc.be . Ook een heel goeie club waar je heel goed begeleid wordt.
Dus als er nog interesse is zeker doen.
zwemmer90
eendje
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 01 jan 2007 20:46


Keer terug naar Zwemmen algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron