Comeback Maene

Algemene zaken over het zwemmen

Moderators: wim, Pierre Vis

Is de comeback van Maene een maat voor niets?

Neen, omdat...
4
44%
Ja, omdat...
4
44%
Ik ben onbeslist/heb geen mening
1
11%
 
Totaal aantal stemmen : 9

Comeback Maene

Berichtdoor Pierre Vis op 08 mei 2006 00:01

In een reportage op Sportweekend over de comeback van Stefaan Maene (voor de jongere zwemmers in ons midden: die mens was samen met BB en Fredje één van de grootste Belgische zwemtalenten van de jaren negentig) hoorde ik dat er in het zwemwereld heel wat negatieve reacties zijn op zijn terugkeer.

Wat denkt U? Is hij effectief te oud? Ben je ooit te oud om het te proberen?

Ik vind zijn comeback alvast positief. In de eerste plaats voor zichzelf. Ik heb hem nog geweten in zijn mindere periode en ik moet zeggen dat hij nu stukken frisser oogt. Ook voor het zwemmen op zich is zijn comeback mijn inziens een goede zaak. Niet alleen zie ik hem in staat om nog deftige tijden te zwemmen (de man heeft bewezen een talent te zijn), maar hij heeft ook pakken ervaring die hij kan doorgeven. Nu het met ons zwemmen behoorlijk bedroevend gesteld is (en dan doel ik nt op de opkomende jeugd) kunnen we alle ervaring gebruiken.
Laten we niet vergeten dat er nog steeds een indrukwekkend aantal Belgische records staan op zijn naam die de eerste jaren waarschijnlijk niet verbeterd zullen worden.. Respect!
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Stephketje op 11 mei 2006 20:16

Ik vind het alvast een goede zaak. In de eerste plaats voor zichzelf! Na jaren van ellende voelt hij zich weer goed in zijn vel, is hij mentaal weer sterker geworden en heeft hij weer plezier in het zwemmen!
Dat siert zijn comeback het meeste: dat hij het vooral doet uit liefde voor de sport en dat hij wel ziet waar hij uitkomt.
Ik wens hem dus het allerbeste toe, en'khoop dathijlater met een goed gevoel kanterugblikken op zijn zwemperiode. Of beter: dat hij gewoon niet stopt, en gewoon verder gaat bij de masters na verloop van tijd (maar zolang hij meekan met de rest, gewoon doén) :)
In the end, swimming is not about what you achieve, it is about who you become!
Avatar gebruiker
Stephketje
miniem
 
Berichten: 226
Geregistreerd op: 10 jul 2003 12:47
Woonplaats: gent (en soms es waregem)

Berichtdoor Pierre Vis op 15 mei 2006 11:18

Al 5 stemmen en nog maar 2 reacties.. Wat houdt jullie tegen om je keuze te verduidelijken?
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Pierre Vis op 27 mei 2006 22:34

Ik zou graag ook eens iemand van de JA-stemmers horen..
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte


Keer terug naar Zwemmen algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron