leren zwemmen

Algemene zaken over het zwemmen

Moderators: wim, Pierre Vis

leren zwemmen

Berichtdoor kriske op 12 dec 2004 15:06

Bizarre vraag misschien: ik ben op zoek naar een privaatleraar die mij wil leren zwemmen en dan nog liefst in een privaat zwembad daar ik het zo genant vind als 58 jarige man niet te kunnen zwemmen. Ik heb echt schrik in het water.
Ik woon in de buurt van Lier maar kan mij verplaatsen in straal van 50 km en bij voorkeur alle werkdagen in de dag.
pritte_cu@hotmail.com
kriske
 

Berichtdoor Gast op 30 dec 2004 20:14

Tiens, heb in de familie een dame van bijna jouw leeftijd die mij net hetzelfde vroeg, maar dan vanuit Schoten. Moest helaas antwoord schuldig blijven, maar als kriske een oplossing heeft, graag verkondigen op dit forum !!!
Gast
 

Berichtdoor Speed_BB op 15 jan 2005 16:03

Het is echt niet iets waarover je jezelf moet schamen :!: Natuurlijk, een privé-leraar vinden zal niet makkelijk zijn maar bij ons (Wargem, het verre West-Vlaanderen :D )worden geregeld cursussen ingelegd om senioren te leren zwemmen en ik moet zeggen dat daar niemand van uitgelachen wordt :!: Integendeel verdienen die mensen heel wat respect en het is nog goed voor de gezondheid ook
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor refetus op 20 feb 2005 09:14

Bij ons is het in Deerlijk ook zo. Er worden geregeld cursussen gepland voor zowel iedere leeftijd. En als je liever niet in groep leert zwemmen kan je nog altijd tijdens de publiekuren met een privétrainer/leerkracht leren zwemmen. En daar wordt niet mee gelachen hoor. Bij ons kijken ze er niet achter als je nu 5 of 50 bent, alleen de trainer gaat meer vertrouwelijk om met mensen van een iets oudere leeftijd :wink:
Avatar gebruiker
refetus
kadet
 
Berichten: 374
Geregistreerd op: 06 jan 2005 19:57
Woonplaats: Sint-Lodewijk (Deerlijk)

leren zwemmen

Berichtdoor cocki op 01 maart 2005 21:22

Probeer het eens in het zwembad van kapelle op den Bos.
Daar is een lesgever(Jean) van de Willebroekse zwemclub die tijdens het late 'ouderzwemmen ook privelessen geeft aan 'oudere' mensen.
Doen !
cocki
 

Berichtdoor laura op 29 okt 2005 16:59

hoi
in lummen (weet niet ofhet ver van ja vandaan is ) geven ze ook na de zwemless(van de kindere) vrijdags geven ze dan les voor jong en oude mensen
laura
 

Berichtdoor laurah01 op 31 aug 2006 14:25

inderdaad in lummen is wel verweg geven ze vrijdag avond lessen en zijn ze ook heel vriendelijk
angel inside,devil outside
laurah01
eendje
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: 30 aug 2006 19:59
Woonplaats: limburg(belgie)


Keer terug naar Zwemmen algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron