beginnen met zwemmen

Algemene zaken over het zwemmen

Moderators: wim, Pierre Vis

beginnen met zwemmen

Berichtdoor *just me* op 06 sep 2004 11:06

hallo allemaal!!
ik ben een meisje van 19 jaar en zou mij graag bij een zwemclub aansluiten. Ik ga zelf al elke week zwemmen om een beetje beweging te hebben, maar ik weet echter niet of ik goed genoeg ben om eventueel met een zwemclub mee te trainen... Ik heb mijn tijden een keer gemeten en ik doe +- 50 sec over 50 m schoolslag (in een 25 m bad) en +- 44 sec over 50 m crawl (wel in spurt). Wss helemaal niet snel maar ik wil er aan werken! Wanneer beginnen jullie trainingen opnieuw? dan kan ik misschien eens komen kijken... ik bedoel wel de trainingen van het gewoon zwemmen (niet van het competitiezwemmen). En ben ik niet te oud om mij nu eventueel nog bij een zwemclub aan te sluiten?
Alvast bedankt!
Groetjes xxx
*just me*
 

Berichtdoor wim op 06 sep 2004 18:48

Dag meisje!
Het zou al helpen mocht je even vertellen uit welke buurt je bent?
Want er zijn véél zwemclubs....
wim
Beheerder
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: 17 jul 2004 11:44

Berichtdoor *just me* op 06 sep 2004 19:43

oke, ik woon in hasselt en ze hebben mij gezegd dat OVZ recreatief zwemmen aanbiedt. dit zou elke zondagvoormiddag zijn van 10 tot 11 uur in het zwembad van molenheide.klopt dit? in hasselt zelf is het naar het schijnt vooral competitie...
*just me*
 

Berichtdoor wim op 06 sep 2004 21:08

Alle info over de "zwemschool" van OZV vind je
hier, daar staan ook de emailadressen van de verantwoordelijken, de kostprijs, enz
Of HZS zoiets doet, weet ik niet, maar mail je vraag eens naar info@hzs.zwemclub.be
dan hoor je het wel!
Hopelijk hebben we je wat geholpen?
Succes met je zwemmen...en geniet er van !!
wim
Beheerder
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: 17 jul 2004 11:44

Berichtdoor *just me* op 06 sep 2004 23:04

ja, je hebt goed geholpen! bedankt!! en hopelijk wordt het wat :wink:
groetjes!
*just me*
 


Keer terug naar Zwemmen algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron