Zwemclub initiatief

Algemene zaken over het zwemmen

Moderators: wim, Pierre Vis

Zwemclub initiatief

Berichtdoor Rootz op 31 jul 2002 09:14

Jooeew, tof initiatief dat zwemclub hier, ziet er deftig uit!
Rootz
eendje
 
Berichten: 24
Geregistreerd op: 31 jul 2002 09:12

Amateurzwemsport

Berichtdoor Cyr op 08 aug 2002 00:58

Gaat er op dit mooi initiatief ook aandacht zijn voor de Amateurzwemsport (www.aws.be.tf) in Belgie?

Binnenkort vindt ons eigen BK plaats en het forum op www.aws.be.tf leeft als nooit tevoren!

Bezoek ook eens de site van het Amateurteam uit de Vlaamse Ardennen: www.vzr.be

Alvast bedankt en veel succes alvast, samen met swim.be kan er iets moois opgebouwd worden
"Eet maar veel Freud, dan blijf je Jung"
Avatar gebruiker
Cyr
senior
 
Berichten: 1256
Geregistreerd op: 08 aug 2002 00:52
Woonplaats: Gent & Ronse

Keep up the good work

Berichtdoor Jack op 08 aug 2002 10:09

Mooi inititiatief, mooi verzorgd ... Wel rekening houden met reeds bestaande sites en beter coöperatief naar de top groeien dat met de oogkleppen op ! Desalniettemin veel succes gewenst en hopelijk wordt de informatiestroom in de juiste baantjes geleid.
Jack
eendje
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 08 aug 2002 10:05

Berichtdoor Geert op 08 aug 2002 12:23

Geen zorgen maken iedereen, het laatste dat we willen bij Zwemclub.be is het koning in het land der blinden maken. Natuurlijk telt voor ons de commerciële waarde van de zwemclub website, maar we willen tal van initiatieven uitwerken, zoals ondermeer een samenwerking met enkele andere gerenommeerde zwemwebsites in ons landje. Geen enkele zwemtak wordt uitgesloten, amateurzwemsport is voor ons even belangrijk als de officiële liga sport!

Verwacht in de komende dagen en weken alvast flink wat updates!
zwemclub.be admin
Avatar gebruiker
Geert
benjamin
 
Berichten: 92
Geregistreerd op: 08 aug 2002 12:19

ok, leuk!! en banner?

Berichtdoor Cyr op 08 aug 2002 13:15

Ik heb alvast melding gemaakt van deze site op onze Homepage www.vzr.be .
Als jullie een banner of iets dergelijks hebben die we kunnen plaatsen? Geef die dan gerust door en die zal op onze site terug te vinden zijn!

Leuk dat jullie ook de Amateurzwemsport niet zullen vergeten, want al wordt er daar wat trager gezwommen toch vind men dezelfde fanatieke zwemmers en supporters... :P

Nog eens veel succes gewenst
"Eet maar veel Freud, dan blijf je Jung"
Avatar gebruiker
Cyr
senior
 
Berichten: 1256
Geregistreerd op: 08 aug 2002 00:52
Woonplaats: Gent & Ronse

voorlopige banner

Berichtdoor Cyr op 08 aug 2002 13:17

Heb voorlopig de banner genomen die op jullie homepage te vinden is!

Misschien kunnen jullie zwemclub.be komen promoten tijdens de Belgische Kampioenschappen van de Amateurwatersportbond, er zijn toch al een tiental ploegen die actie zijn op het net!
Laatst bijgewerkt door Cyr op 08 aug 2002 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt
"Eet maar veel Freud, dan blijf je Jung"
Avatar gebruiker
Cyr
senior
 
Berichten: 1256
Geregistreerd op: 08 aug 2002 00:52
Woonplaats: Gent & Ronse

Berichtdoor Geert op 08 aug 2002 16:26

Bedankt Cyr! Echt tof!
:o

Hoe traag of snel er ook gezwommen wordt, elke zwemclub wordt met open zwemvliezen ontvangen!!
zwemclub.be admin
Avatar gebruiker
Geert
benjamin
 
Berichten: 92
Geregistreerd op: 08 aug 2002 12:19

Berichtdoor Geert op 09 aug 2002 16:41

Aan alle amateurzwemmers, er staat trouwens al een tijdje een link naar de officiële site (http://www.asw.be.tf) bij onze links.
zwemclub.be admin
Avatar gebruiker
Geert
benjamin
 
Berichten: 92
Geregistreerd op: 08 aug 2002 12:19

Berichtdoor Harry op 10 aug 2002 12:09

Bedankt hoor, ikzelf ben ook lid van www.vzr.be en dit is echt waar een goeie site. Je zal het wel zien. Ook deze site vind ik best wel tof, al is het in het begin wel eventjes wennen. Ik ben blij dat er weer een extra zwemsite is. :D :D :D :D :) :) :)
Lang leve de jeugd.

See You.
Harry
eendje
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: 10 aug 2002 12:05
Woonplaats: Ronse

Berichtdoor Cyr op 15 aug 2002 14:02

Hey,

Een aangename verrassing toen ik onze wedstrijd tussen alle andere in de linkerbalk zag staan, dank je wel!!

Ik promoot de nieuwe site maar blijkbaar is iedereen binnen de amateurs nog te druk met de vakantie bezig! En nu ligt het ook even bij jullie stil, maar dat komt gerust wel op gang na een tijdje, de tijd laten om te groeien!
"Eet maar veel Freud, dan blijf je Jung"
Avatar gebruiker
Cyr
senior
 
Berichten: 1256
Geregistreerd op: 08 aug 2002 00:52
Woonplaats: Gent & Ronse

Berichtdoor Geert op 15 aug 2002 17:20

Héhé, het 'lijkt' stil te liggen maar achter de schermen zijn we volop bezig hoor Cyr. Er is al flink wat werk verzet de voorbije dagen om de hosted sites in mekaar te coderen, iets wat niet in 1-2-3 te doen is :)
zwemclub.be admin
Avatar gebruiker
Geert
benjamin
 
Berichten: 92
Geregistreerd op: 08 aug 2002 12:19

Berichtdoor Harry op 15 aug 2002 21:27

Inderdaad, :smilecolros: ook ik had dat gezien van onze thuiswedstrijd in Ronse, wat gezegd wordt, wordt bewaarheid, men besteedt aandacht aan de AWS. Doe zo voort.
Lang leve de jeugd.

See You.
Harry
eendje
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: 10 aug 2002 12:05
Woonplaats: Ronse

Berichtdoor Cyr op 16 aug 2002 15:15

Geert schreef:Héhé, het 'lijkt' stil te liggen maar achter de schermen zijn we volop bezig hoor Cyr. Er is al flink wat werk verzet de voorbije dagen om de hosted sites in mekaar te coderen, iets wat niet in 1-2-3 te doen is :)


Ik kan ervan meespreken, zonet een virus op PC gehad :evilbat: en alles kwijt van het afgelopen jaar (gelukkig verleden jaar een beeld gemaakt)... en ik begrijp dus zeker dat zo alles programmeren zeker niet 1-2-3 komt... maar we hebben geduld en wachten het resultaat met spanning af...
"Eet maar veel Freud, dan blijf je Jung"
Avatar gebruiker
Cyr
senior
 
Berichten: 1256
Geregistreerd op: 08 aug 2002 00:52
Woonplaats: Gent & Ronse

Re: ok, leuk!! en banner?

Berichtdoor Pierre Vis op 18 sep 2002 13:14

Cyr schreef:Ik heb alvast melding gemaakt van deze site op onze Homepage www.vzr.be .
Als jullie een banner of iets dergelijks hebben die we kunnen plaatsen? Geef die dan gerust door en die zal op onze site terug te vinden zijn!

Leuk dat jullie ook de Amateurzwemsport niet zullen vergeten, want al wordt er daar wat trager gezwommen toch vind men dezelfde fanatieke zwemmers en supporters... :P

Nog eens veel succes gewenst


Trager gezwommen???????????????????????
Cyr jongen, moest gij meedoen op onze kampioenschappen ebde minstens een finale!
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Cyr op 18 sep 2002 16:52

Nu nie overdrijven, finale??
Eerlijk gezegd, dat is misschien goed voor mij, maar zou je je dan geen vragen kunnen stellen dat een amateur die +/- slechts 4u traint per week een finale kan behalen tijdens de officiele Belgische Kampioenschappen?
En voorlopig amuseer ik me nog als 'Amateurke' :wink: , en naar het schijnt is die overstap ook nogal lastig en zijn er al velen die de stap gewaagd hebben maar nog maar enkele die ook echt goed op baan zijn! (oa Pottier uit Brugge, die doet da precies goe! Go karel :lol: )

Ciaokes
PS: hopelijk schiet da hier wa meer in gang nu...
"Eet maar veel Freud, dan blijf je Jung"
Avatar gebruiker
Cyr
senior
 
Berichten: 1256
Geregistreerd op: 08 aug 2002 00:52
Woonplaats: Gent & Ronse

Berichtdoor Pierre Vis op 21 sep 2002 14:16

Cyr schreef:Nu nie overdrijven, finale??
Eerlijk gezegd, dat is misschien goed voor mij, maar zou je je dan geen vragen kunnen stellen dat een amateur die +/- slechts 4u traint per week een finale kan behalen tijdens de officiele Belgische Kampioenschappen?
En voorlopig amuseer ik me nog als 'Amateurke' :wink: , en naar het schijnt is die overstap ook nogal lastig en zijn er al velen die de stap gewaagd hebben maar nog maar enkele die ook echt goed op baan zijn! (oa Pottier uit Brugge, die doet da precies goe! Go karel :lol: )

Ciaokes
PS: hopelijk schiet da hier wa meer in gang nu...


Komde gij maar aan 4uren, zelfs met de trainingen in Gent der bij??????
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Cyr op 21 sep 2002 17:00

In Gent kan da wel wa meer zijn maar zit sinds april al terug in Ronse, dus das nu opnieuw 4 uur in de week!
Alsk me kan motiveren, ga ik nu wat meer trainen maar verleden jaar zal het gemiddelde aantal uren ook maar rond de 5 geweest zijn zne!
Maar ik zeg het, nu ga ik mezelf motiveren om smorgens uit mijn warme nest te geraken! :roll:
"Eet maar veel Freud, dan blijf je Jung"
Avatar gebruiker
Cyr
senior
 
Berichten: 1256
Geregistreerd op: 08 aug 2002 00:52
Woonplaats: Gent & Ronse

Berichtdoor Pierre Vis op 22 sep 2002 18:53

Cyr schreef:In Gent kan da wel wa meer zijn maar zit sinds april al terug in Ronse, dus das nu opnieuw 4 uur in de week!
Alsk me kan motiveren, ga ik nu wat meer trainen maar verleden jaar zal het gemiddelde aantal uren ook maar rond de 5 geweest zijn zne!
Maar ik zeg het, nu ga ik mezelf motiveren om smorgens uit mijn warme nest te geraken! :roll:


Tof dan kunnen hebben we straks ne vierde man om te kaarten op de ochtendtraining... :lol:
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Cyr op 23 sep 2002 13:44

Ah ja, manillen dan wel é, of pokeren, mor zo vroeg op de morgen...

Komde gij ook smorgens trainen dan in tstrop? Ik ga echt op tanden bijten, gisteren terug eerste wedstrijd gehad, ziet er goed uit, zeker alsk wa meer zal beginnen trainen :lol: 8)

PS: blijkbaar werken we als goede inspiratiebron voor de zwemclub-poll :P
"Eet maar veel Freud, dan blijf je Jung"
Avatar gebruiker
Cyr
senior
 
Berichten: 1256
Geregistreerd op: 08 aug 2002 00:52
Woonplaats: Gent & Ronse

Berichtdoor Geert op 23 sep 2002 14:21

Uw ideeën zijn pervers genoeg om overgenomen te worden Cyr ;)
zwemclub.be admin
Avatar gebruiker
Geert
benjamin
 
Berichten: 92
Geregistreerd op: 08 aug 2002 12:19

Volgende

Keer terug naar Zwemmen algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron