EFFE MET DE DEUR IN HUIS VALLEN :)

Algemene zaken over het zwemmen

Moderators: wim, Pierre Vis

EFFE MET DE DEUR IN HUIS VALLEN :)

Berichtdoor *Psari* op 03 aug 2003 02:58

Hallo mensen van dit forum :)
ik zal me snel even voorstellen, ik ben een jongen van 26 die de laatste 2 jaar met een overgewicht van 20 kilo zit :cry: (ik eet veel te graag )
nu heb ik me sinds gisteren op een dieet gezet en heb er bij besloten van een sport te gaan beoefenen !! Nu dacht ik aan te gaan ZWEMMEN !?
een sport waar ik eigenlijk niet veel van weet ,behalve dan dat die zwemmers en zwemsters van op T.V er altijd zo goed uit zien, fit en sterk !!! :)
is het eigenlijk een goede sport om wat af te vallen en uw conditie op pijl te zetten ??
ik heb nog 1000 vragen hoor, maar ik ga eerst effe op jullie reactie wachten :)
tot ziens :wink:
Avatar gebruiker
*Psari*
eendje
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 03 aug 2003 02:47
Woonplaats: Antwerpen

Re: EFFE MET DE DEUR IN HUIS VALLEN :)

Berichtdoor Pierre Vis op 03 aug 2003 10:24

*Psari* schreef:Hallo mensen van dit forum :)
ik zal me snel even voorstellen, ik ben een jongen van 26 die de laatste 2 jaar met een overgewicht van 20 kilo zit :cry: (ik eet veel te graag )
nu heb ik me sinds gisteren op een dieet gezet en heb er bij besloten van een sport te gaan beoefenen !! Nu dacht ik aan te gaan ZWEMMEN !?
een sport waar ik eigenlijk niet veel van weet ,behalve dan dat die zwemmers en zwemsters van op T.V er altijd zo goed uit zien, fit en sterk !!! :)
is het eigenlijk een goede sport om wat af te vallen en uw conditie op pijl te zetten ??
ik heb nog 1000 vragen hoor, maar ik ga eerst effe op jullie reactie wachten :)
tot ziens :wink:


Ik denk dat alle sport wel goed is om af te vallen, zolang je maar genoeg traint *oeps* Zwemmen is wel vrij trainings-intensief, dus dat zit wel goed!
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Re: EFFE MET DE DEUR IN HUIS VALLEN :)

Berichtdoor *Psari* op 03 aug 2003 20:19

Pierre Vis schreef:
Ik denk dat alle sport wel goed is om af te vallen, zolang je maar genoeg traint *oeps* Zwemmen is wel vrij trainings-intensief, dus dat zit wel goed!
hey pierre :)
als ik nu 3x per week 1 uur aan een stuk baantjes zwem, zou dat dan genoeg zijn om wat resultaten te krijgen na een tijdje ???
cyaa
Avatar gebruiker
*Psari*
eendje
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 03 aug 2003 02:47
Woonplaats: Antwerpen

Berichtdoor Pierre Vis op 03 aug 2003 20:47

Ik veronderstel het wel!
Mss doe je het wel best in clubverband, want dan heb je toch de zekerheid dat je op een deftige manier traint *met goede trainingsschema's*
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor *Psari* op 04 aug 2003 07:45

Pierre Vis schreef:Ik veronderstel het wel!
Mss doe je het wel best in clubverband, want dan heb je toch de zekerheid dat je op een deftige manier traint *met goede trainingsschema's*

mja het probleem is dat ik altijd van 14u tot 22u moet werken, en meestal als je iets in clubverband wil doen, dan moet je rond de vroege avond tijd kunnen vrijmaken, iets wat ik niet kan :cry:
maar ik ga er zeker is achter informeren ;)
cyaaa
Avatar gebruiker
*Psari*
eendje
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 03 aug 2003 02:47
Woonplaats: Antwerpen

Berichtdoor Pierre Vis op 04 aug 2003 10:02

*Psari* schreef:
Pierre Vis schreef:Ik veronderstel het wel!
Mss doe je het wel best in clubverband, want dan heb je toch de zekerheid dat je op een deftige manier traint *met goede trainingsschema's*

mja het probleem is dat ik altijd van 14u tot 22u moet werken, en meestal als je iets in clubverband wil doen, dan moet je rond de vroege avond tijd kunnen vrijmaken, iets wat ik niet kan :cry:
maar ik ga er zeker is achter informeren ;)
cyaaa


Bij een iets deftig club zijn er meestal ook ochtendtrainingen... :P
Lekker vroeg, dat wel!
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Jean op 04 aug 2003 10:24

Het maakt eigenlijk niet uit of je gaat lopen of zwemmen. Het allerbelangrijkste is dat je lange volgehouden inspanningen doet: bijvoorbeeld traag zwemmen, op het gemak joggen, ... De intensiteit van de inspannig moet lag zijn. Best is een drietal maal per week (dit is een minimum) minstens 1 uur te sporten.

Voila. Er is geen geheim voor vetverbranding: gewoon niet teveel suikers en vetten innemen en voldoende inspanning, al de rest is dikke zever ...

Veel succes.
RGSC.zwemclub.be moderator
Avatar gebruiker
Jean
senior
 
Berichten: 720
Geregistreerd op: 23 jun 2002 11:19
Woonplaats: Gent

Berichtdoor *Psari* op 04 aug 2003 12:16

Jean schreef:Het maakt eigenlijk niet uit of je gaat lopen of zwemmen. Het allerbelangrijkste is dat je lange volgehouden inspanningen doet: bijvoorbeeld traag zwemmen, op het gemak joggen, ... De intensiteit van de inspannig moet lag zijn. Best is een drietal maal per week (dit is een minimum) minstens 1 uur te sporten.

Voila. Er is geen geheim voor vetverbranding: gewoon niet teveel suikers en vetten innemen en voldoende inspanning, al de rest is dikke zever ...

Veel succes.

dankuwel jean :)
Avatar gebruiker
*Psari*
eendje
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 03 aug 2003 02:47
Woonplaats: Antwerpen


Keer terug naar Zwemmen algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron