Sieverding

Algemene zaken over het zwemmen

Moderators: wim, Pierre Vis

Sieverding

Berichtdoor ew op 01 aug 2003 11:32

:!: Opgelet voor alle zwemclubs die een stage plannen met Sieverding Nederland. Sieverding komt zijn verplichtingen niet na.
ew
 

Re: Sieverding

Berichtdoor Pierre Vis op 03 aug 2003 10:25

ew schreef::!: Opgelet voor alle zwemclubs die een stage plannen met Sieverding Nederland. Sieverding komt zijn verplichtingen niet na.


Jah, waar is de tijd dat we nog bij dienen pipo op stage zijn geweest...
*ver weg, gelukkig!*
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Piet op 04 aug 2003 09:45

allé gijg, ZEVERding is een dikke lul, die gewoon de clubs leegmelkt met zijn stomme nutteloze oefeningen!!!
No pain, no gain, the sky is the limit!
Avatar gebruiker
Piet
veteraan
 
Berichten: 1496
Geregistreerd op: 31 jan 2003 20:09
Woonplaats: Veurne

Re: Sieverding

Berichtdoor Cyr op 04 aug 2003 10:16

ew schreef::!: Opgelet voor alle zwemclubs die een stage plannen met Sieverding Nederland. Sieverding komt zijn verplichtingen niet na.


Ook al klopt dit misschien wel... pas op met wat je hier allemaal zegt op het forum!!!!

Maar ik begrijp je volledig :? :(
"Eet maar veel Freud, dan blijf je Jung"
Avatar gebruiker
Cyr
senior
 
Berichten: 1256
Geregistreerd op: 08 aug 2002 00:52
Woonplaats: Gent & Ronse

orde op zaken

Berichtdoor Respect op 06 dec 2005 07:12

De manier waarop sommigen reageren zegt veel over hun persoonlijkheid en wat ze als sporter mogen voorstellen!
Wij gaan al voor de 7e keer op stage met George en steeds is alles tot in de puntjes in orde en komt hij de gemaakte afspraken na.
Ook wat de clinics betreft is alles steeds goed verzorgd.
Wat die ' stomme' oefeningen betreft: het is niet omdat je nut of het doel van bepaalde oefeningen niet vat dat ze daarom stom zijn. Probeer dat eerst eens te achterhalen en dan zal je als sporter misschien beter snappen waar je mee bezig bent! Want wie nog steeds de leuze gebruikt van 'no pain no gain' die heeft nog niet veel kaas gegeten van trainingsleer.
Er is niemand die mij meer heeft geleerd van zwemmen en trainen dan George en ik ben niet de enige in België. Maar de meeste doen liever alof ze zelf het warm water hebben uitgevonden.
Dit kan misschien wat stof tot nadenken geven indien je daar toe komt tenminste!!!
Respect
eendje
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 06 dec 2005 06:53

Berichtdoor Pierre Vis op 06 dec 2005 10:03

Ik kan best aannemen dat die oefeningen hun nut hebben, maar op een stage zijn nog andere dingen van belang. Toen wij daar waren was er nooit eten genoeg, we kregen altijd de slechtste uren (ondanks het feit dat we heel wat jonge zwemmertjes mee hadden), een gastspreker beek gewoon een vertegenwoordiger van Herbalife (of zoiets) die zijn product wat stond aan te prijzen, de avondactiviteiten rammelden langs alle kanten en zo kan ik nog wel even doorgaan..

Het kan best zijn dat er in tussentijd veel verbeterd is. De periode waarover ik spreek ligt toch al n jaar of 6,7 achter ons. Onze club was in ieder geval niet tevreden over de stage, in tegenstelling tot de clinics die hij in ons eigen zwembad kwam doen.
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte


Keer terug naar Zwemmen algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron