Pierre Vis schreef:De nicht van het baasje van mijn hond zijn zus doet ook mee..
EDIT: Ik heb die spam op het UZKZ-forum verwijderd; opnieuw plaatsen heeft weinig zin..
Cyr schreef:Pierre Vis schreef:De nicht van het baasje van mijn hond zijn zus doet ook mee..
EDIT: Ik heb die spam op het UZKZ-forum verwijderd; opnieuw plaatsen heeft weinig zin..
gij vuile anti spam mod! Zo nen strengen
Het is toch voor een goed doel, wereldvrede en zo...
Cyr schreef:ah neen, daar zou je hesperator zijn dan of zo?
De mods zijn hier wat zoek, is ook minder nodig. Er wordt hier minder gezeverd en geneut dan in sommige West-Vlaamse ploegen é
Pierre Vis schreef:Cyr schreef:ah neen, daar zou je hesperator zijn dan of zo?
De mods zijn hier wat zoek, is ook minder nodig. Er wordt hier minder gezeverd en geneut dan in sommige West-Vlaamse ploegen é
Wees blij dat wij er zijn; zonder West-Vlamingen werd er op het forum om de maand misschien één post geplaatst..
Cyr schreef:Pierre Vis schreef:Cyr schreef:ah neen, daar zou je hesperator zijn dan of zo?
Wees blij dat wij er zijn; zonder West-Vlamingen werd er op het forum om de maand misschien één post geplaatst..
Het is het eeuwig dillema é: kwaliteit of kwantiteit
Cyr schreef:De Gouden Twaalf? Is er dan niet één iemand teveel?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast