Piet schreef:Kweet het, voor sommigen nog totaal niet aan de orde...
Maar ik begin vandaag met krachttraining en wou eens weten vanaf wanneer precies het zwemmen weer begint en hoeveel keer dat in t begin is?! Kwestie van te plannen, want kga dit jaar streven... K zie t wer helemaal zitten! Nog een goeie vakantie en voor diegene (zoals ik) met tweede zit: veel succes nog!
greetz
Domien schreef:*Slaat cyr in mekaar*
Pierre Vis schreef:Haal je maar niets in je hoofd; ik ben de laatste tijd nogal aan mijn conditie aan het werken geweest..
Piet schreef:En eens links te...
Maandag 5 september, eerste training in t strop zeker? 19u??? Wil iemand iets laten weten via t forum aub?
Pierre Vis schreef:Haal je maar niets in je hoofd; ik ben de laatste tijd nogal aan mijn conditie aan het werken geweest..
Stegeta schreef:En terwijl jullie vechten zwem ik er lekker vandoor laf? neeje, met geld, de eer en de madamen vandoor ja
Stegeta schreef:En terwijl jullie vechten zwem ik er lekker vandoor laf? neeje, met geld, de eer en de madamen vandoor ja
Anonymous schreef:gulder zijt ouwe manne tijd voor de jeugd en da zijn ik en domien, ga gulder ma baantjes trekken bij de veteranen, laat het zwemmen maar aan ons over . cyr tot maandag
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast