Clubkampioenschap

Moderator: jerre

Clubkampioenschap

Berichtdoor jerre op 10 jan 2007 20:05

Laat hier je mening na over het voorbije clubkampioenschap.
- Zijn de winnaars terecht?
- Heb je zelf een goeie tijd gezwommen?
- Was het een leuke show?
- ...
jerre
eendje
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 05 jan 2007 14:35

Berichtdoor Pierre Vis op 10 jan 2007 22:49

Welkom op het forum.
Net jullie site s bekeken.. Mag er wezen!!
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Jelle op 11 jan 2007 12:00

Zijn de winnaars terecht? En of die terecht zijn! Allemaal goede prestaties geleverd (niet enkel de winnaars trouwens). Toch gaat mijn appreciatie toch iets meer naar Lise, die in mijn ogen toch sterk bezig is om haar titel voor enkele jaren met glans te verdedigen (hoewel er veel nieuw talent op komst is, het wordt nog spannend volgende jaren!)

Tevreden over mijn eigen prestaties? Tuurlijk da! Meer kon ik niet verwachten, volgend jaar ga ik echter voor clubkampioen (om samen met Lise op het podium te kunnen staan ;))

Een leuke show? Ja dat was het! grappig, origineel, interactief... het heeft me zeker kunnen bekoren.

Lekker gegeten? Vooral teveel gegeten! Boterkoeken... ze zijn zo lekker, zeker met een tasje warme chocolademelk :) Nooit te weerstaan!

Samenvatting? Een ideale, leuke, sportieve, dolfijne middag met leuke mensen om niet te vergeten 8)
Jelle
eendje
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 11 jan 2007 10:41
Woonplaats: Oostkamp

Berichtdoor Johan Scheyving op 12 jan 2007 20:24

proficiat aan de clubkampioenen, dubbel en dik verdiend ttz sterk getraind dit jaar. Tevens proficiat aan alle andere deelnemers, je moet het toch maar doen!
Graag toch kleine opmerking: blijf oefenen op starten en keerpunten!
Je wint er heel wat tijd en energie bij.
Aan de makers van de site: schoon Werk!!!!
Johan Scheyving
eendje
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 12 jan 2007 19:57

Berichtdoor kobe op 15 jan 2007 12:51

een leuke en een goed-georganiseerde dag!!

het was fijn :)
keep on smiling
kobe
eendje
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 14 jan 2007 22:35
Woonplaats: Bruges

Berichtdoor patrick op 22 jan 2007 23:13

Eindelijk eens werk gemaakt om op dat forum te geraken. Ook van mijn kant proficiat aan alle kampioenen. Bedankt aan alle bestuursleden, trainers en vrijwilligers die bijsprongen om de namiddag vlot te laten verlopen. Een pluim voor Jeroen en Thomas voor de sjieke site.
patrick
eendje
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 16 jan 2007 20:46

Berichtdoor lise op 31 jan 2007 15:12

jaja het clubkampioenschap het was me wel weer een dagje!! eerst en vooral al te laat aangekomen( ja dit is mijn eigen schuld) maar toch nog kunnen winnen jah da ligt ook aan de goeie trainingen!! waarvoor dank pascal en ook aan de rest van de trainers natuurlijk.(zeker aan de snelle blonde trainen :wink: )

aan mijn mannelijke collega ook proficiat maar natuurlijk ook aan iedereen die meegezwommen heeft!!

dikke zoenen en veel succes met het trainen voor volgend jaar :)
de clubkampioene groet u :P
lise
eendje
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 20 jan 2007 12:58
Woonplaats: oostkamp

Berichtdoor lise op 10 feb 2007 11:34

help waar is die snelle trainer naartoe??!!
en de vele reacties!!
komaan mensen lezen alleen volstaat niet :wink:
lise
eendje
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 20 jan 2007 12:58
Woonplaats: oostkamp

Berichtdoor Jelle op 20 feb 2007 01:47

hehe, ik was even van de aardbol verdwenen :)
niet letterlijk, maar had de "elektronische wereld" even achter mij gelaten en me een week in de bergen gaan amuseren. skien, het is de beste uitvinding ooit!
Trouwens Lise.. waar was jij zaterdag op training? Heb je daar een reactie op hehe :twisted:
Jelle
eendje
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 11 jan 2007 10:41
Woonplaats: Oostkamp

Berichtdoor lise op 21 feb 2007 23:32

mja ondertussen weet je het antwoord daar al op!! en neen niet iedereen moet da kunnen lezen :P
help mensen wa moeten we doen om jullie hier reacties op te laten zetten?? betere onderwerpen? ja ok daar heb je wel een puntje in!! u krijgt de kans om dit te doen

jaja en iedereen aant trainen voor de 1001m?? hopelijk voor jullie want anders gata nie lukken e :wink:
ale mensjes amuzeer jullie nog en zwem ze goe!!
lise
eendje
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 20 jan 2007 12:58
Woonplaats: oostkamp


Keer terug naar ZVO

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron