aktiviteit oudere zwemmers

Moderators: polki, Speed_BB

Wat vinden jullie van dit initiatief

goed
0
Geen stemmen
doe ik niet aan mee
1
7%
tof, zeker doen!
10
76%
liever een rustig pretparkbezoek
2
15%
te extreem
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen : 13

Berichtdoor Pierre Vis op 06 jan 2005 00:48

Je kan zo'n dag naar n pretpark bevoorbeeld organiseren na een groot kampioenschap, als uitlopertje. In aanloop nr n kampioenschap kan n zwemstage natuurlijk wel zn vruchten afwerpen..
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Blackdrive op 06 jan 2005 11:18

of zo'n zwemstage in het trainingsschema van de aanloop voor zo'n wedstrijd past zal de trainer natuurlijk moeten beslissen (ik zou graag z'n mening hierover weten)
btw, ik betwijfel het :wink:
en dan zie je het nogal groot, een zwemstage is zoals tweetyke (ofzo) al zei niet iets wat van de zwemmers uit moet komen, niet het initiatief en zeker niet de organisatie. een dagje nr een pretpark of de ardennen daarentegen is veel beter haalbaar.
maar als ik het goed begrijp staat het bestuur er niet echt achter?
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

Knipoog naar UZKZ

Berichtdoor Speed_BB op 06 jan 2005 12:06

Klopt wat Polki zegt over het feit dat de activiteiten bij UZKZ wel goed georganiseerd zijn! 8) Ze beschikken natuurlijk ook over meer oudere zwemmers, maar dat mag toch niet betekenen dat wij geen uitstapje naar een pretpark kunnen maken? Neem DZV mee en we hebben een 'schoon' aantal om een geslaagde trip op poten te zetten :D Wie zich niet in het survivalgedoe kan vinden moet maar even in de Poll stemmen, daarvoor staat hij er toch 8)
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Speed_BB op 06 jan 2005 12:10

Dat heeft Blackdrive goed gezien dat het bestuur er niet echt voor te vinden is, wat ik spijtig vind :? :( Vorig jaar wilden we ook al iets op poten zetten, maar toen was Polleke iets TE enthousiast :D Toch blijf ik erbij dat de groepssfeer niet alleen in het water wordt gevormd(<-Zonder 't' want voltooid deelwoord nietwaar? :D ) Kan het bestuur dan aub eens een uitgesproken mening doen over wat er wel en niet kan



En owja kmoet mij nog inschrijven voor 2005 :shock: Maar telkens als ik mij wil gaan inschrijven komt er wel iets tss :oops: 8)
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Domien op 06 jan 2005 15:09

Jaja de teambuilding is ook heel belangrijk e, als je je goed voelt in de groep ga je beter trainen wat ook voor betere resultaten kan zorgen voor de ganse groep. Als zwemmer voelt het altijd goed aan te weten dat de ganse groep achter je staat wanneer je een belangrijke meet moet zwemmen.
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor Pierre Vis op 06 jan 2005 17:46

Domien schreef:Jaja de teambuilding is ook heel belangrijk e, als je je goed voelt in de groep ga je beter trainen wat ook voor betere resultaten kan zorgen voor de ganse groep. Als zwemmer voelt het altijd goed aan te weten dat de ganse groep achter je staat wanneer je een belangrijke meet moet zwemmen.


En s n aflossingske zwemmen (cfr de wedstrijd in Waregem) kan ook wel leuk zijn vr de team-buiding :-)
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor refetus op 06 jan 2005 20:08

Voila hier heb je ook mijn stem :wink:
Avatar gebruiker
refetus
kadet
 
Berichten: 374
Geregistreerd op: 06 jan 2005 19:57
Woonplaats: Sint-Lodewijk (Deerlijk)

Berichtdoor Blackdrive op 06 jan 2005 23:24

En s n aflossingske zwemmen (cfr de wedstrijd in Waregem) kan ook wel leuk zijn vr de team-buiding :-)

zijn daar wel genoeg zwemmers voor :P
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

Berichtdoor Pierre Vis op 07 jan 2005 00:47

Blackdrive schreef:
En s n aflossingske zwemmen (cfr de wedstrijd in Waregem) kan ook wel leuk zijn vr de team-buiding :-)

zijn daar wel genoeg zwemmers voor :P


U was duidelijk niet aanwezig op die wedstrijd..
Voor de duidelijkheid: wij waren de ploeg die een straat voorsprong had op de rest :P
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Blackdrive op 07 jan 2005 11:55

Pierre Vis schreef:U was duidelijk niet aanwezig op die wedstrijd..

wegens ziekte was ik inderdaad helaas niet aanwezig op de wedstrijd

Pierre Vis schreef:Voor de duidelijkheid: wij waren de ploeg die een straat voorsprong had op de rest :p

stoef stoef.... :P
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

Berichtdoor Pol op 07 jan 2005 12:13

Voor neke dawe een aflossing zwemmen én ze dan nog winnen, mag da idd neke vermeld worden Pierre! ;)
Geloven in God is zin geven aan het leven en toekomst aan de dood.
Avatar gebruiker
Pol
miniem
 
Berichten: 238
Geregistreerd op: 22 mei 2003 21:08
Woonplaats: Harelbeke

Berichtdoor Pierre Vis op 07 jan 2005 14:08

Pol schreef:Voor neke dawe een aflossing zwemmen én ze dan nog winnen, mag da idd neke vermeld worden Pierre! ;)


Feit!
Voor de rest herinner ik me die wedstrijd vooral als een redelijke afgang tegen twee 'youngsters' 8)
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Down to earth UZKZ!

Berichtdoor Speed_BB op 07 jan 2005 15:16

Ela ola opt gemak é Pierre Vis. Als wij met mannekes zwemmen van amper 12jaar die nog maar van in september bij de club zitten, kunnen we moeilijk winnen. Twas ook onze ambitie niet en tging der alleen om even te zien waar die gastjes stonden en vooral ook gwn fun beleven met de groep :!: Wij wisten wel dat we niet konden wedijveren met jullie :) En alsde zo hoog van den toren moet blazen dat ge wint tegen gasten die 10 jaar jonger zijn dan gij, amai min oore :D Hopelijk past de kraag van jullie uitrusting nog voor de komende maanden :!: :twisted:
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor polleke op 07 jan 2005 16:26

aangezien dat het bestuur niet echt achter dit initiatief staat zullen we dit zelf proberen te organiseren zeker, alsde wilt e speedup?
Avatar gebruiker
polleke
benjamin
 
Berichten: 102
Geregistreerd op: 31 dec 2004 12:17
Woonplaats: waregem

Berichtdoor Blackdrive op 07 jan 2005 16:31

samenvatting: veeel nutteloos geblaat en 2 ideeën:
    werveldag in Durbuy
    een pretparkbezoek

wie ideeën heeft post ze maar, het beste zal wel gekozen worden dan
het beste = het leukste, best realiseerbare idee
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

Re: Down to earth UZKZ!

Berichtdoor Pierre Vis op 07 jan 2005 18:09

Speed_BB schreef:Ela ola opt gemak é Pierre Vis. Als wij met mannekes zwemmen van amper 12jaar die nog maar van in september bij de club zitten, kunnen we moeilijk winnen. Twas ook onze ambitie niet en tging der alleen om even te zien waar die gastjes stonden en vooral ook gwn fun beleven met de groep :!: Wij wisten wel dat we niet konden wedijveren met jullie :) En alsde zo hoog van den toren moet blazen dat ge wint tegen gasten die 10 jaar jonger zijn dan gij, amai min oore :D Hopelijk past de kraag van jullie uitrusting nog voor de komende maanden :!: :twisted:


Ge moet u nie zo opjagen jong.. We kunnen onszelf indien nodig ook wel relativeren hoor. Die overwinning was mooi, maar we zien dat ook wel in zn context. Je moet weten dat wij maar weinig tot een aflossing toe komen, en dat het ons vooral te doen was om de team-geest. We zijn realitisch genoeg om te weten dat we van BZK ook een pak slaag zouden kunnen krijgen, maak je geen zorgen...
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor refetus op 07 jan 2005 18:27

Hier heb ik nog enkel ideeën:
:idea: Een bowlingavond
:idea: Een filmavond (é blackdrive)
:idea: Een soort van verrassingsreis
:idea: Een dropping
:idea: Laser of paintball shooting

:?:
doet er mee wa da ge wilt
Avatar gebruiker
refetus
kadet
 
Berichten: 374
Geregistreerd op: 06 jan 2005 19:57
Woonplaats: Sint-Lodewijk (Deerlijk)

Re: Down to earth UZKZ!

Berichtdoor Pol op 07 jan 2005 19:06

Speed_BB schreef:Ela ola opt gemak é Pierre Vis. Als wij met mannekes zwemmen van amper 12jaar die nog maar van in september bij de club zitten, kunnen we moeilijk winnen. Twas ook onze ambitie niet en tging der alleen om even te zien waar die gastjes stonden en vooral ook gwn fun beleven met de groep :!: Wij wisten wel dat we niet konden wedijveren met jullie :) En alsde zo hoog van den toren moet blazen dat ge wint tegen gasten die 10 jaar jonger zijn dan gij, amai min oore :D Hopelijk past de kraag van jullie uitrusting nog voor de komende maanden :!: :twisted:



Blijkbaar vlug op de teentjes getrapt;). Bespeur ik daar enige vorm van jaloezie op onze prestatie ;)?
Geloven in God is zin geven aan het leven en toekomst aan de dood.
Avatar gebruiker
Pol
miniem
 
Berichten: 238
Geregistreerd op: 22 mei 2003 21:08
Woonplaats: Harelbeke

Berichtdoor Domien op 07 jan 2005 22:33

Mwuhahaha, ik ben er trots op dak kan winnen tegen mannekes van 10 :? jaar jonger dan ik, want kmoet al genoeg t onderspit delven voor mijn beste vriend yoris :D
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor Pierre Vis op 08 jan 2005 00:47

Domien schreef:Mwuhahaha, ik ben er trots op dak kan winnen tegen mannekes van 10 :? jaar jonger dan ik, want kmoet al genoeg t onderspit delven voor mijn beste vriend yoris :D


En zonder uw 'haas' zijde ook nie veel waard é :twisted:
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

VorigeVolgende

Keer terug naar KWZC

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron