aktiviteit oudere zwemmers

Moderators: polki, Speed_BB

Wat vinden jullie van dit initiatief

goed
0
Geen stemmen
doe ik niet aan mee
1
7%
tof, zeker doen!
10
76%
liever een rustig pretparkbezoek
2
15%
te extreem
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen : 13

Berichtdoor Speed_BB op 08 jan 2005 11:49

Na het relativeringsvermogen van UZKZ te hebben aangescherpt (Héhé :twisted: )wil ik toch nog effkes kwijt dat nie de bedoeling is om hier een persoonlijk oorlogske uit te vechten ofzo :D Mijne nek blijft ook nie altij binnen proportie...enfin :DOwja, nogal snel op de tenen getrapt als ge beide clubs ne keer vergelijkt, ge moet alles binnen proportie zien zeggen ze mij altijd...... :? Mss er nog aan toevoegen dat de essentie van dit onderwerp was om een clubactiviteit voor WZC/DZV op poten te zetten en daarbij wat hulp in te roepen van al wie het hem interesseert :!:
Kga wat dieper in op het voorstel van refetus waarbij ik vind dat bowling of een filmke meepikken uiteindelijk haalbaar is maar da survival spellement eerder duur uitdraait als ge zelf voor de kosten moet instaan :!: :!: Ahja, laser en paintball shooten zijn ook mogelijkheden maar naar tschijnt zijn da ook geen goedkope grapkes :( (is wel fun pijzek maarjah...geld is een beetse et probleem)
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Message 2 Polleke

Berichtdoor Speed_BB op 08 jan 2005 11:52

Ah Polleke, natuurlijk wil ik u daar wa bij helpen maar kzal mij eerst ne keer lid moeten maken van WZC want da inschrijvingsbriefken ligt ier nog altijd :D :oops: Berg uw plannen voor die survival mss even op en laten we eerst iets organiseren op kleine schaal om ne keer te kijken wa dat oplevert en dan ne keer onze conclusies te trekken voor grotere/duurdere activiteiten
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Re: Message 2 Polleke

Berichtdoor Blackdrive op 08 jan 2005 12:59

Speed_BB schreef:Ah Polleke, natuurlijk wil ik u daar wa bij helpen maar kzal mij eerst ne keer lid moeten maken van WZC want da inschrijvingsbriefken ligt ier nog altijd :D :oops: Berg uw plannen voor die survival mss even op en laten we eerst iets organiseren op kleine schaal om ne keer te kijken wa dat oplevert en dan ne keer onze conclusies te trekken voor grotere/duurdere activiteiten

daar ga ik helemaal mee akkoord. een film bij iemand thuis (als dat kan) zou natuurlijk nog gezelliger zijn? Dan zien we meteen ook of er genoeg animo is voor zo'n dingen, want het aantal stemmen op de poll is niet zo groot :(

@UZKZ: dat van die wedstrijd gaat totaal offtopic, ik stel voor die discutie ergens anders of helemaal niet te houden :wink:
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

Re: Message 2 Polleke

Berichtdoor refetus op 08 jan 2005 13:09

Blackdrive schreef:
Speed_BB schreef:Ah Polleke, natuurlijk wil ik u daar wa bij helpen maar kzal mij eerst ne keer lid moeten maken van WZC want da inschrijvingsbriefken ligt ier nog altijd :D :oops: Berg uw plannen voor die survival mss even op en laten we eerst iets organiseren op kleine schaal om ne keer te kijken wa dat oplevert en dan ne keer onze conclusies te trekken voor grotere/duurdere activiteiten

daar ga ik helemaal mee akkoord. een film bij iemand thuis (als dat kan) zou natuurlijk nog gezelliger zijn? Dan zien we meteen ook of er genoeg animo is voor zo'n dingen, want het aantal stemmen op de poll is niet zo groot :(

@UZKZ: dat van die wedstrijd gaat totaal offtopic, ik stel voor die discutie ergens anders of helemaal niet te houden :wink:




dat kan misschien bij jullie (blackdrive) thuis :?:
:popcorn:
(Je hoeft daarvoor geen bimer te hebben hoor)
Avatar gebruiker
refetus
kadet
 
Berichten: 374
Geregistreerd op: 06 jan 2005 19:57
Woonplaats: Sint-Lodewijk (Deerlijk)

Re: Message 2 Polleke

Berichtdoor Blackdrive op 08 jan 2005 13:12

refetus schreef:dat kan misschien bij jullie (blackdrive) thuis :?:
:popcorn:
(Je hoeft daarvoor geen bimer te hebben hoor)

het is een beamer ;)
het zou wel mogen denkik, maar we zijn vanalles aan het veranderen (schilderen enzow) ik vraag het wel es :)
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

Berichtdoor refetus op 08 jan 2005 13:20

Da geeft allemaal nie :P
Avatar gebruiker
refetus
kadet
 
Berichten: 374
Geregistreerd op: 06 jan 2005 19:57
Woonplaats: Sint-Lodewijk (Deerlijk)

Berichtdoor Blackdrive op 08 jan 2005 13:22

voor u misschien niet, maar voor mn ouders wel ;)
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

Berichtdoor Pierre Vis op 08 jan 2005 13:44

Maak een deal:

Eerst helpen de zwemmers met schilderen (power-training) en als beloning mogen ze dan n filmpje kijken 8)
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor refetus op 08 jan 2005 13:53

Pierre Vis schreef:Maak een deal:

Eerst helpen de zwemmers met schilderen (power-training) en als beloning mogen ze dan n filmpje kijken 8)


Toch niet
:evil:
Avatar gebruiker
refetus
kadet
 
Berichten: 374
Geregistreerd op: 06 jan 2005 19:57
Woonplaats: Sint-Lodewijk (Deerlijk)

Berichtdoor Blackdrive op 08 jan 2005 15:22

Pierre Vis schreef:Maak een deal:

Eerst helpen de zwemmers met schilderen (power-training) en als beloning mogen ze dan n filmpje kijken 8)

helaas, ik heb meer vertrouwen in een schilder :)
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

Berichtdoor tweetyke op 08 jan 2005 20:56

een film of gaan bowling is natuurlijker veel haalbaarder en veel minder ver ook é (voor wie nog geen rijbewijs heeft en als de ouders niet altijd willen voeren) En ik denk dat we alleszins ambiance genoeg hebben met de waregem en Deerlijk
groetjes
tweetyke
benjamin
 
Berichten: 109
Geregistreerd op: 13 nov 2004 21:06
Woonplaats: Deerlijk

Berichtdoor polleke op 09 jan 2005 00:25

amuseert ulle
Avatar gebruiker
polleke
benjamin
 
Berichten: 102
Geregistreerd op: 31 dec 2004 12:17
Woonplaats: waregem

Berichtdoor Gast op 09 jan 2005 15:16

polleke schreef:amuseert ulle

doet ge nie mee msh?
Gast
 

Berichtdoor Blackdrive op 09 jan 2005 15:17

Anonymous schreef:
polleke schreef:amuseert ulle

doet ge nie mee msh?

dat was ik...
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

Berichtdoor polleke op 09 jan 2005 22:14

wa peisde van een avondje bowlen te deerlijk? in den bockor, ne keer de vrijdagavond, tis dan discobowlen, kzal proberen te reserveren, (indien interresse). 8)
Avatar gebruiker
polleke
benjamin
 
Berichten: 102
Geregistreerd op: 31 dec 2004 12:17
Woonplaats: waregem

Berichtdoor polki op 10 jan 2005 00:43

Pierre Vis schreef:Maak een deal:

Eerst helpen de zwemmers met schilderen (power-training) en als beloning mogen ze dan n filmpje kijken 8)


:o Ook paintball shooting lijkt me verenigbaar bij de schilderactiviteiten. :shock:
Avatar gebruiker
polki
benjamin
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 29 aug 2004 13:08
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Speed_BB op 10 jan 2005 18:00

Paintball in het huis van Blackdrive?Haha lijkt mij wel maf maar zal op niet veel begrip kunnen rekenen? Mogen we mss eerst ne keer komen oefenen bij u Polki :?: :D Powertrainen kunde ook door hier een handje te komen helpen om de haag enzo te scheren :?: En Polleke, da discobowlen moede daar dan zo een afro-pruik voor meebrengen :?: :DLijkt mij het beste idee om eens te gan bowlen en we moeten niet te lang wachten om da dan ook te doen é mensen :!:
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Blackdrive op 10 jan 2005 18:13

polleke schreef:wa peisde van een avondje bowlen te deerlijk? in den bockor, ne keer de vrijdagavond, tis dan discobowlen, kzal proberen te reserveren, (indien interresse). 8)


fantastisch, willy vindt het vast niet erg als we eens een training overslaan :!:
Laatst bijgewerkt door Blackdrive op 10 jan 2005 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

Berichtdoor Speed_BB op 10 jan 2005 18:16

Dacht ik ook! Dat is powertrainen en leren schilderen tegelijk :!: :D Blackdrive heeft ook geen studie op de eerst maandag na de kerstvakantie :roll: ? En dan moet er een defenitief antwoord komen op wat we nu eigenlijk gan forceren? Filmke of bowlen :?: :)
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor polleke op 10 jan 2005 18:50

alst aan mij ligt gaan we gaan bowlen want die film kan leiden tot discussie omtrend de keuze van de film 8)
khad gedacht aan volgende week vrijdag???
Avatar gebruiker
polleke
benjamin
 
Berichten: 102
Geregistreerd op: 31 dec 2004 12:17
Woonplaats: waregem

VorigeVolgende

Keer terug naar KWZC

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron