aktiviteit oudere zwemmers

Moderators: polki, Speed_BB

Wat vinden jullie van dit initiatief

goed
0
Geen stemmen
doe ik niet aan mee
1
7%
tof, zeker doen!
10
76%
liever een rustig pretparkbezoek
2
15%
te extreem
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen : 13

Berichtdoor Domien op 15 jan 2005 14:06

Wrr ni gewoon op zeker spelen, al wat je zeker bent invullen & als je niet zeker bent niks invullen, ale da lijkt mij toch tbeste ze (zo doe kik da toch op de wiskolympiade :D
)
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor polleke op 15 jan 2005 14:09

sorry gasten ma ik kan nie mee vanavond, kmoe gaan werken, bartje zal wel de leiding op zich nemen hoop ik.
ammuseert julie e gasten, kzal wel nen andere keer kunnen meekomen :cry:
Avatar gebruiker
polleke
benjamin
 
Berichten: 102
Geregistreerd op: 31 dec 2004 12:17
Woonplaats: waregem

Berichtdoor Blackdrive op 15 jan 2005 15:27

polleke schreef:sorry gasten ma ik kan nie mee vanavond, kmoe gaan werken, bartje zal wel de leiding op zich nemen hoop ik.
ammuseert julie e gasten, kzal wel nen andere keer kunnen meekomen :cry:

dat brengt het totale aantal deelnemers op... +/- 4 ofzo :?
(ruwe schatting :p)
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

Berichtdoor Speed_BB op 15 jan 2005 15:47

Allé vooruit, dan zal ik alleen zijn van WZC
:?: Snap niet goed wrm Polleke nu plots moet werken maar enfin...Nog ffkes naar Blackdrive toe, ik heb geen idee van het aantal mensen dat meegaat. Owja en hopelijk is Debby der deze keer wel door. Positief blijven helpt naar tschijnt :? :D Succes dus
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor tweetyke op 16 jan 2005 00:36

jah merci gasten dat ge allemaal ne keer gepeist hebt aan mij nu zijn ik der door
En twas nog sjiek naar de cinema jammer dat Annelies niet mee most maar het zal voor een volgende keer zijn
tweetyke
benjamin
 
Berichten: 109
Geregistreerd op: 13 nov 2004 21:06
Woonplaats: Deerlijk

Berichtdoor Juntos op 16 jan 2005 15:27

khoop da gunder geamuseerd hebt. Als ge da nog ne keer zou organiseren in de krokusvakantie denk ik dak ook wel zou meemogen.
Ik vraag mij af waarom Polleke nu zo plots nie meer mee is gegaan ondanks al het werk hij gedaan heeft om dit te organiseren?
Juntos
eendje
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 01 jan 2005 22:30

Berichtdoor tweetyke op 16 jan 2005 15:29

Juntos schreef:khoop da gunder geamuseerd hebt. Als ge da nog ne keer zou organiseren in de krokusvakantie denk ik dak ook wel zou meemogen.
Ik vraag mij af waarom Polleke nu zo plots nie meer mee is gegaan ondanks al het werk hij gedaan heeft om dit te organiseren?

Ik denk da iedereenda zich wel afvraagt maar dat somige toch wel al een antwoord hebbenze. En we gaan zekers wle nog dingen doen
tweetyke
benjamin
 
Berichten: 109
Geregistreerd op: 13 nov 2004 21:06
Woonplaats: Deerlijk

Berichtdoor Blackdrive op 16 jan 2005 15:31

Juntos schreef:khoop da gunder geamuseerd hebt. Als ge da nog ne keer zou organiseren in de krokusvakantie denk ik dak ook wel zou meemogen.
Ik vraag mij af waarom Polleke nu zo plots nie meer mee is gegaan ondanks al het werk hij gedaan heeft om dit te organiseren?


ja, we hebben ons zeker wel geamuseerd! :D
hoewel we met niet zo veel waren :p
btw, we zijn nr Bridget Jones 2: the edge of reason gaan kijken.
best wel grappig :)

en polleke kon niet mee omdat hij moest werken :)
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

Berichtdoor tweetyke op 16 jan 2005 15:32

Ja Arnout gij moet ook nog wat were hebben hé maar ge komt morgen niet rainen zekers ?
tweetyke
benjamin
 
Berichten: 109
Geregistreerd op: 13 nov 2004 21:06
Woonplaats: Deerlijk

Berichtdoor Pierre Vis op 16 jan 2005 15:37

Misschien kan je de naam van dit topic veranderen in: "Hoe typ ik het grootste aantal fouten in één zin?" :wink:

*excuses, ik ben ontoerekeningvatbaar wegens examenstress; dan komt de schoolmeester in mij naar boven*
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Blackdrive op 16 jan 2005 15:45

Pierre Vis schreef:Misschien kan je de naam van dit topic veranderen in: "Hoe typ ik het grootste aantal fouten in één zin?" :wink:

*excuses, ik ben ontoerekeningvatbaar wegens examenstress; dan komt de schoolmeester in mij naar boven*


ik heb al zinnen met meer fouten gezien...
hm, excuses aanvaard :p
succes met de examens
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

Berichtdoor Speed_BB op 16 jan 2005 16:34

Laten we de naam van dit topic verandern in 'Waar moeit het onfeilbare UZKZ zich eigenlijk mee :D :?: ' Nene serieus, ik hoop dat Pierre Vis wat van zijn stress kan afgeraken :? :!: In ieder geval veel succes met de examens

Tjah voor wie van middle-aged ladies houdt of reuze onderbroeken is die film wel een aanrader :D Al bij al viel het mee behalve dat mijn moeder was vergeten GSM op te laden en enig contact met thuisfront wat moeilijk ging :D :oops: :D Voor herhaling vatbaar maar dan met minstens het dubbel aantal personen :?: En was Annelies niet een beetje pissed dat ze niet mee mocht :?:
In ieder geval moet ik die van DZV nog eens terug trakteren...Help het mij onthouden :!: :D
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Domien op 16 jan 2005 20:10

Speed_BB schreef:Laten we de naam van dit topic verandern in 'Waar moeit het onfeilbare UZKZ zich eigenlijk mee :D :?


Wel ja, we wilden het eigenlijk zelf niet zeggen, maar nu daje er zelf over begint :D
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor polleke op 16 jan 2005 20:40

volgende keer zal'k ervoor zorgen da nie moe werken gasten
Avatar gebruiker
polleke
benjamin
 
Berichten: 102
Geregistreerd op: 31 dec 2004 12:17
Woonplaats: waregem

Berichtdoor Speed_BB op 16 jan 2005 20:54

Domien schreef:Wel ja, we wilden het eigenlijk zelf niet zeggen, maar nu daje er zelf over begint :D


Ik dacht toch dak het relativeringsvermogen had aangescherpt :?: :D Niet dus...Hopelijk slapen ze daar nu goed é :D
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor tweetyke op 16 jan 2005 22:05

polleke schreef:volgende keer zal'k ervoor zorgen da nie moe werken gasten

jah want eigenlijk heb je bijna alles georganiseerd en op het laatste moment ga je dna niet mee
enja gaat er niemand zaterdag naar de pottelberg naar de zakfuif???????
tweetyke
benjamin
 
Berichten: 109
Geregistreerd op: 13 nov 2004 21:06
Woonplaats: Deerlijk

Berichtdoor Speed_BB op 16 jan 2005 22:38

Tjah, we zitten al weer mee een tof idee in onze kop maar dat blijft voorlopig nog ffkes stillekes want we moeten eerst ne keer uitzoekn of dat we da kunnen organiseren é Polleke :?: :!: Nope ben nie van plan naar die fuif te gaan op de Pottelberg maar mss Polleke wel :?: ie is meer party animal dan ikke alleszins :D Da van da karten vond ik niet mis Polleke maar da's redelijk duur, ik denk 25 euro om 1heat(ca. 15min :? )te mogen rijden. De volgdenden uitstap zal voor de krokus zijn zeker :?: Hopelijk gaan die van DZV terug mee :D
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Speed_BB op 16 jan 2005 22:45

Owja van dat karten ist FIK é Polleke :D Flanders Indoor Karting dus van Joost Boxoen(voor de rallykenners onder ons :P )Daar bestaan blijkbaar toch formules die redelijk betaalbaar zijn met een groep van min 8 personen( het gaat over 25eur en dan heb je 12min chrono-race en 12 min echte race) Fun verzekerd want ik heb het al een paar keer gedaan en die dingen gan toch rapper dan uwe vélo, kdenk zo rond de 60km/u :D

Check it out www.fik.be
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Pierre Vis op 17 jan 2005 00:00

In mijnen tijd zou da geen waar geweest zijn hoor. Zaterdagavond om 21.00 in mijn bed, zoals het een echte sportmens betaamt 8)
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Blackdrive op 17 jan 2005 22:30

Pierre Vis schreef:In mijnen tijd zou da geen waar geweest zijn hoor. Zaterdagavond om 21.00 in mijn bed, zoals het een echte sportmens betaamt 8)


we spreken hier dan ook over de vroege middeleeuwen...

@speed_BB: welk idee hadden jullie, of is da een groot geheim? :D
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

VorigeVolgende

Keer terug naar KWZC

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron