Samenwerking KWZC-DZV

Moderators: polki, Speed_BB

stil

Berichtdoor polleken op 22 nov 2004 21:18

jaja, tis weer stil op de site, daar moet toch wel een keertje verandering in komen 8) iemand een onderwerp?
polleken
 

Berichtdoor Speed_BB op 23 nov 2004 19:50

Jaja Polleken je kan zelf een onderwerp beginnen als je wil en juist :!: Ik moest nog kijken om je te registreren. Bel of mail mij effkes dan kom ik dat bij u thuis eens regelen en maak ik u meteen wat wegwijs in het forum :D
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor polleke op 30 jan 2005 11:30

om deze discussie weer te openen: nieuw jaar= nieuwe voornemens
-----------> waarom DZV en WZC niet tot 1 club maken, de zwemmers zijn immers een hechte groep vrienden geworden, ook al bekvechten ze eens, ze kunnen altijd rekenen op elkaars steun, ze gaan zelfs samen voort in hun vrije tijd. Ik vraag me trouwens af wie nog moet overhaald worden om een samensmelting te bekomen????
het is immers in het voordeel van beide clubs
--> deerlijk zou over betere faciliteiten kunnen beschikken en beide clubs zouden hun trainingen beter kunnen regelen, zo zouden de waregemse zwemmers de vrijdag naar deerlijk kunnen gaan trainen of de zaterdag in de nammidag naar deerlijk gaan in plaats van in de voormiddag naar waregem, wat voor sommige langslapers en zwemmers die werken enorm positief kan zijn, en op zijn beurt kan deerlijk bvb (ik dacht dat het de dinsdag was) naar waregem kunnen komen trainen omdat er dan in deerlijk geen training is. ook op andere dagen zouden ze kunnen komen indin ze dat willen. ze doen dit nu ook al, sommigen, maar ze hebben twee lidkaarten, wat totaal overbodig is. ik denk dat veel zwemmers pal achter dit voorstel staan, zowel waregemse als deerlijkse, ik hoop dat hier veel reactie op komt zowel van het bestuur uit als van de zwemmers.
het gaat ons immers om het belang van de zwemmers dacht ik???
dus waarom ze geen betere faciliteiten geven, zowel deerlijk als waregem?? want als er meer trainingsdagen zijn, zouden we beter kunnen regelen en dus bijgevolg meer kunnen komen trainen!!!
ik denk ook dat het de groepssfeer nog beter zal beinvloeden.
Avatar gebruiker
polleke
benjamin
 
Berichten: 102
Geregistreerd op: 31 dec 2004 12:17
Woonplaats: waregem

Berichtdoor tweetyke op 30 jan 2005 11:41

da is vree goed voorstel want ook met mijn werk kan ik nooit de woensdag gaan en in maart heb ik stage in de buitenschoolse opvang in waregem en dan kan ik in de week geen enkele keer gaan trainen. Maar het is mss wel moeilijk voor trainers om het haalbaar te maken.
ER zijn toch wel al enkele zwemmers die naar waregem gaan trainen en zo kunnen de andere zwemmers van Deerlijk toch al wat meer kunnen trainen en zijn de banen minder overbevolkt.
tweetyke
benjamin
 
Berichten: 109
Geregistreerd op: 13 nov 2004 21:06
Woonplaats: Deerlijk

Berichtdoor Speed_BB op 30 jan 2005 15:12

@Polleke en Tweetyke: ik heb dat idee als eens gesuggereerd en heb toen antwoord gekregen van Polki en ook UZKZ wist er meer van :!: Ik denk mij te herinneren dat er al in het verleden eens sprake is geweest om de 2clubs samen te voegen maar kweet niemer juist wrm het niet is gelukt :!: Ook de positieve punten die Polleke opnoemt stemmen grotendeels overeen met waaraan ik denk 8) Toch moet je toegeven dat de samenwerking al héél nauw verloopt :!: Kijk maar naar de wedstrijdkalender van 12feb daar staat wedstrijd KWZC/DZV :!: Ik zou toch oppassen met die directe vragen naar het bestuur toe Polleke, ik laat de leiding graag over aan competente mensen die al heel wat ervaring hebben en goed genoeg weten wat mogelijk is voor beide clubs al lijkt mij een nog hechtere samenwerking zoals jullie die zien op relatief korte termijn haalbaar :wink: It's just a matter of time :D
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor polleke op 30 jan 2005 18:06

@speeddup: ik denk dat we lang genoeg hebben gewacht om onze mond open te trekken.

kga mij hier meschien veel misserie op mijn nek halen e maar het moest gezegd zijn.
bijna ale zwemmers, zoniet alle zwemmers vinden hetzelvde: de club zou moeten samensmelten, ten voordele van beide clubs.
k'dacht da een club handelde in het belang van de zwemmers??

Denke er eens over na
Avatar gebruiker
polleke
benjamin
 
Berichten: 102
Geregistreerd op: 31 dec 2004 12:17
Woonplaats: waregem

Berichtdoor Speed_BB op 30 jan 2005 18:17

Laat ons vooral niet vergeten dat KWZC al een heel stuk langer bestaat(nostalgie :!: ) en het bestuur wel duidelijk redenen genoeg geeft wrm een samensmelting (voorlopg nog) niet kan :?: Mss is dit het gepaste moment voor Polki om even zijn mening te geven :?: Ik denk gwn dat het niet realiseerbaar is zoals de zaken er nu voor staan en moeten de voordelen opwegen tegen de nadelen :wink:
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Blackdrive op 30 jan 2005 18:37

ik meen mij te herinneren:
DZV/KWZV wàs 1club
enfin, DZV bestond gewoon nog niet. het zou een afscheuring zijn van kwzc. Er is al over 'gesproken' (nagedacht) over die samensmelting denk ik. maar het zit er nog niet direct aan te komen :)
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

Berichtdoor Speed_BB op 30 jan 2005 18:40

Voilà, Blackdrive = Knowall :D Dat is precies wat ik mij ook meen te herinneren :P En van da samensmelten is pure realiteit dat da nognie veur (heel) binnenkort is
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Vorige

Keer terug naar KWZC

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron