polleke schreef:er werdt ook wel meer dan eens gelachen

polleke schreef:tis hier geen les nederlads he zeg !!

tweetyke schreef:allé Jakob mss niet hé

refetus schreef:Blackdrive schreef:en is Mats Polleke's vriendin?
Da's mij ook opgevallen
 hehe lol
 hehe lol

Ik werd betaald door tom en debby om mij grandieus te laten kelderen
 Ik werd betaald door tom en debby om mij grandieus te laten kelderen  Als er iemand goesting heeft om eens een partijtje te sjotten ier op ons pleintje in de wijk....daar win ik wel mee min teammaatjens
 Als er iemand goesting heeft om eens een partijtje te sjotten ier op ons pleintje in de wijk....daar win ik wel mee min teammaatjens  

Verder: twas zeer geslaagd ook qua aantal deelnemers zaten we aan het dubbel van ons filmavontuur
 Verder: twas zeer geslaagd ook qua aantal deelnemers zaten we aan het dubbel van ons filmavontuur  Owja en wie kan skiën of snowboarden mag mij ook altijd eens ne keer aan de mouw trekken om indoor in Komen de piste onveilig te gaan maken
 Owja en wie kan skiën of snowboarden mag mij ook altijd eens ne keer aan de mouw trekken om indoor in Komen de piste onveilig te gaan maken  Maar ge moet et wel kunnen é dak under daar nie van de cafétariaruite moe schrapen
 Maar ge moet et wel kunnen é dak under daar nie van de cafétariaruite moe schrapen   
 En als moderator kannek diene uitslag wa manipuleren alst nodig is
 En als moderator kannek diene uitslag wa manipuleren alst nodig is   
   Héhéhéhéhéhé
 Héhéhéhéhéhé  

Speed_BB schreef:WIE ZIJN UITSLAG WIL ZIEN VERANDEREN STUURT NU NE MAIL NAAR MIJ

tegen 2 pintjes per punt dak omhoog doe en per bal in de goot dak verwijder

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten