olympisch buitenbad Overpelt-Neerpelt

Moderator: Emiel Meijlaers

olympisch buitenbad Overpelt-Neerpelt

Berichtdoor Luc Vangansewinkel op 03 dec 2004 00:59

Vinden jullie dat er een olympisch buitenbad moet komen bij het huidige zwembad "dommelslag"?
Burgemeester Karel Pinxten wil alvast, ervoor pleiten dat onze gemeente op relatief korte termijn voluit gaat voor de realisatie van een olympisch buitenbad?
Als clubtrainer van O.Z.V. kan ik dit initiatief alleen maar aanmoedigen,
zeker en vast zullen er nog wel zijn die dezelfde mening hebben.

ik zou zeggen reageren maar!!!!



Luc
Luc Vangansewinkel
 

olympisch buitenbad Overpelt-Neerpelt

Berichtdoor Emiel op 03 dec 2004 03:37

Eigenlijk had er geen olympisch bad moeten komen. Het had er al moeten zijn. Ze zeggen nu dat ze goed bezig zijn wat betreft de bezetting van het zwembad. Ik denk dat ze het anders moeten verwoorden. "We waren verkeerd toen we ermee begonnen". Maar ja, fouten toegeven is niet gemakkelijk.
Emiel
 

Olympisch buitenbad

Berichtdoor Annemie op 03 dec 2004 23:02

Ook ik als leerkracht L.O. in de basisschool Boseind vind dat de beiden gemeentes nood hebben aan een groter zwembad als je nagaat hoe het schoolzwemmen er nu aan toe gaat. Om het aantal zwemmers van de scholen van beide gemeentes te plaatsen is dit zwembad veel te klein. De boekingen die via de gemeente gebeuren kloppen helemaal niet. Volgens het zwembad moet er steeds 1 baan vrijgehouden worden voor de recreanten, alhoewel ik op papier recht heb op 3 banen voor 52 lln. Daarbij heeft de school van het Lindel ook recht op 3 banen. 3+3 is volgens mij nog altijd 6 en er zijn maar 6 banen beschikbaar in het zwembad. Bijgevolg moeten de scholen zich weer schikken waardoor het zwemonderwijs weer een stap achteruit moet zetten. Was dit de bedoeling van een nieuw zwembad? Nu hoop ik dat beiden gemeentes eerst eens goed nadenken vooraleer een voorstel van een ander gemeente onmiddellijk af te breken.
Annemie
 

Re: olympisch buitenbad Overpelt-Neerpelt

Berichtdoor spongebob op 04 dec 2004 16:38

Tuurlijk moet er een olympisch buitenzwembad kome!
spongebob
 

Berichtdoor Pierre Vis op 05 dec 2004 10:44

Is een buitenzwembad nog wel van deze tijd?! Ik wil maar zeggen dat zo'n zwembad slechts enkele maanden in een jaar open is..
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Leen op 11 dec 2004 16:40

een olympisch zwembad, OK. Maar een buitenzwembad :? ? Niet echt nodig denk ik...
Leen
 

Berichtdoor Tom op 17 dec 2004 11:45

50m overdekt, 10 banen, dat is een olympisch zwembad, zeker geen openlucht bad!
Tom
 

50 m bad te Overpelt

Berichtdoor Romain op 17 dec 2004 20:53

50 m bad zeer zeker gewenst. Buitenbad in Belgiƫ :?: :?: :?:
Kunnen beter een overdekt bad maken met schuifdeuren voor in de zomer, kan dan veel efficiƫnter gebruikt worden in alle seizoenen.
Dus heren bezin eer je begint, denk functioneel en praktisch. :idea:
Romain
 

olympisch buitenbad Overpelt-Neerpelt

Berichtdoor Emiel op 18 dec 2004 11:48

Ik denk dat er een beetje afgeweken wordt van datgene waar het precies over gaat. Deze discussie gaat over een krantenartikel dat onlangs in HBVL verscheen. Je kan hiervan nog een samenvatting lezen op de internetgazet op datum van 1 december. Het gaat er namelijk over dat er een buitenbad komt. Voor het binnenbad is er destijds gekozen om een 25 meter bad te bouwen. Nu gaat het er om wat men buiten gaat (moet) zetten.
Emiel
 

Berichtdoor Gast op 27 jun 2005 16:50

weet iemand de openingsuren van het zwembad de dommelslag va nneerpelt-overpelt? :lol:
Gast
 

Berichtdoor Emiel op 29 jun 2005 23:19

Via onze rubriek "Links" of hier kan je de openingsuren vinden.
Emiel
 


Keer terug naar OZV

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron