zwemmen bij OZV

Moderator: Emiel Meijlaers

zwemmen bij OZV

Berichtdoor *just me* op 05 sep 2004 23:09

hallo allemaal!!
ik ben een meisje van 19 jaar en zou mij graag bij een zwemclub aansluiten. Ik ga zelf al elke week zwemmen om een beetje beweging te hebben, maar ik weet echter niet of ik goed genoeg ben om eventueel met een zwemclub mee te trainen... Ik heb mijn tijden een keer gemeten en ik doe +- 50 sec over 50 m schoolslag (in een 25 m bad) en +- 44 sec over 50 m crawl (wel in spurt). Wss helemaal niet snel maar ik wil er aan werken! Wanneer beginnen jullie trainingen opnieuw? dan kan ik misschien eens komen kijken... ik bedoel wel de trainingen van het gewoon zwemmen (niet van het competitiezwemmen) in molenheide. En ben ik niet te oud om mij nu eventueel nog bij een zwemclub aan te sluiten?
Alvast bedankt!
Groetjes xxx
*just me*
 

Berichtdoor Pierre Vis op 06 sep 2004 09:35

Mss je oproep ook ergens op de site lanceren, want hier is het meestal verdacht stil :roll:
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

zwemmen bij OVZ

Berichtdoor *just me* op 06 sep 2004 11:11

bedankt voor de tip :wink: , maar wat denk jij ervan? :?
*just me*
 

Berichtdoor Pierre Vis op 06 sep 2004 11:38

Wel, ten eerste moet je weten dat niet alle clubs ook recreatief zwemmen aanbieden, dus zal je je daaromtrent eerst s moeten informeren.. In ieder geval, in principe staat er geen leeftijdsgrens op het lid worden in een club. Zowel recreatief als competitief zijn er mogelijkheden vr oudere zwemmers, al reken ik 19 eerder bij de 'jonge springerkes' 8) . Als je wil aansluiten bij een club, dan is deze tijd de meest geschikte vh jaar: nu beginnen de trainingen pas terug na een maand zwemstilte. Elke zwemmer begint dus min of meer terug van 0, zodat het vr jou iets makkelijker wordt om in te pikken. Desondanks zouden de eerste weken, maanden best lastig kunnen zijn. Ik weet niet hoe het staat met je techniek, maar ik veronderstel dat daar toch nog wat aan gesleuteld zal moeten worden. Die tijden zijn van ondergeschikt belang; wat telt is dat je gemotiveerd bent..

Ik raad je dus aan om in de streek (waar woon je trouwens?!) s informatie in te winnen bij de verschillende clubs. Het kan handig zijn om te weten in welke mate de afdeling recreatief zwemmen is uitgebouwd, hoe de begeleiding is,... Als je n keuze gemaakt heb zou ik er verder gn gras over laten groeien, omdat het zwemseizoen in september juist terug op gang komt..

Succes bij je zoektocht!
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

zwemmen bij OVZ

Berichtdoor *just me* op 06 sep 2004 11:50

oke bedankt!! ik woon in hasselt en ze hebben mij gezegd dat OVZ recreatief zwemmen aanbiedt. dit zou elke zondagvoormiddag zijn van 10 tot 11 uur in het zwembad van molenheide.klopt dit? in hasselt zelf is het naar het schijnt vooral competitie...
*just me*
 

Re: zwemmen bij OVZ

Berichtdoor Pierre Vis op 06 sep 2004 12:43

*just me* schreef:klopt dit?


Daar kan ik niet op antwoorden, aangezien ik aan de andere kant vh land woon. Zoals ik al zei heeft het stellen ve vraag in deze topic meestal weinig effect; ik zou je aanraden om s te mailen nr de sportsecretaris v ozv ( Theo.vangeneugden@atosorigin.com ) of naar info@ozv.zwemclub.be.
Die zal je vast n stuk verder kunnen helpen..
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

zwemmen bij OVZ

Berichtdoor *just me* op 06 sep 2004 19:41

mercikes!
*just me*
 

zwemmen bij OZV

Berichtdoor Emiel op 07 sep 2004 11:42

Om wat meer informatie te bekomen, kan je misschien eens op volgende link klikken. Je kan misschien ook een mailtje sturen naar kevin.kuppens@student.kuleuven.ac.be. Hij is verantwoordelijk voor de recreanten.[/code]
Emiel
 

Berichtdoor *just me* op 07 sep 2004 12:50

oke, heel fel bedankt emiel!!! :D
*just me*
 


Keer terug naar OZV

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron