Money money

Moderators: Pierre Vis, broemi

Money money

Berichtdoor Pierre Vis op 21 maart 2007 17:06

Hier kan je je voorstellen achterlaten om geld in te zamelen.
Geld inzamelen?
Ja, geld inzamelen, en wel om de kosten van de stage wat te drukken!

Mijn voorstellen:
- Quiz
- Gigantische BBQ

Een fuif acht ik niet haalbaar/rendabel als we dat enkel met de zwemclub doen. Voor de iets verdere toekomst zouden we mss wel eens een fuif kunnen geven samen met de waterballerina's en de triatleten, maar dat is een andere zaak..
Laatst bijgewerkt door Pierre Vis op 09 mei 2007 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor broemi op 21 maart 2007 17:08

Een voorstel kwam al binnen via het emailadres: hongarije@uzkz.be

Het voorstel doelt op een koekjesverkoop al dan niet huis aan huis...
*burps*, voor de fijnproever!
Avatar gebruiker
broemi
senior
 
Berichten: 914
Geregistreerd op: 15 aug 2002 11:38
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Domien op 21 maart 2007 19:09

Bwa pierre een fuif kan rendabel zijn ze, als ge ergens een goedkoop pand vindt want das vaak het duurste, den drank meestal ook relatief snel rendabel en als dj zoekt ge iemand die ons wel een vriendendienstje wil doen of iemand met een gigantische muziekcollectie op zijn laptop.

Vergeet niet dat ge een studentikoos in uw rangen hebt e, wij organiseren elke week fuiven met een minimum aan entree en prijs voor den drank (1 euro voor een pintje, ice-tea, cola,...) en toch brengen die geld int laatje.
Turnclub Ijzervast organiseert al jaren de immer succesvolle skeven nacht.
Laatst bijgewerkt door Domien op 21 maart 2007 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor Domien op 21 maart 2007 19:12

Of het idee dat ons te binnen schoot enkele maanden geleden een 24u marathon en ge laat u sponsoren om te zwemmen :wink:

PS: Alles kan rendabel zijn als ge er u met genoeg mensen wil voor inzetten, wij organiseren hier vnvd een festivalletje op de campus voor de ontgroening, er komen enkele groepen die gewoon voor niks komen spelen, je moet gewoon genoeg zoeken, wikken en wegen & dan komt dat wel in orde.
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor Pierre Vis op 21 maart 2007 22:15

Feit is wel dat je in een studentenstad of op een campus een concentratie hebt v potentieel fuifpubliek.
Laten we eerlijk zijn: hoeveel zwemmers van de A1 mogen al uitgaan? Uiteindelijk zijn het de oudere zwememers die kaarten aan de man zouden moeten brengen, en dat doe je meestal wel bij leeftijdsgenoten. Als je wat volk (en dus centen) op je fuif wil, moet je dus al zeker weten dat je massaal veel volk uit je vriendenkring kan mobiliseren.

Trouwens, ik ben zelf feestpreses geweest en een (kleinschalige) fuif organiseren in Gent kost geen moeite. Maar we hebben het hier wel over Zwevegem. De fuifzalen zijn hier niet dik gezaaid, en als je er één vindt, is al het werk nog voor jou (brouwer, sabam, affiches,...)
Een fuif moet je treffelijk voorbereiden, en ik denk dat al te laat is om nu nog iets deftigs in elkaar te boksen tegen einde juni..
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Domien op 22 maart 2007 12:31

Mja das waar het is te laat om nu nog te beginnen, hier gaat dat allemaal een stuk makkelijker op 2 dagen kan je hier een fuif organiseren of minder zelfs, ze ontstaan hier spontaan :lol:
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor Domien op 14 apr 2007 15:54

Zeg bende passieve gluurders jullie voorstellen moeten tegen volgende week binnen zijn, dus begin maar al te posten! Mij gaat de korting niet aan omdat ik niet op stage meega maar aangezien ik als mede-verantwoordelijke voor de organisatie werd aangeduid zou het aangenaam zijn te weten waar we mogelijk voor staan.
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor Spast op 14 apr 2007 18:09

ik vind persoonlijk nog altijd het marchanderen van een of ander product het best. Ik kijk naar pannenkoeken, koeken, taart,...
Dit gaat volgens mij niet genoeg opbrengen om de korting ferm te drukken, dus we kunnen het eventueel mengen met een ander voorstel.

En trouwens wat domien zegt klopt volledig, altijd als ik op het forum zit, zitten er veel gasten op het forum, aan hen zou ik zeggen: meld u aan op het forum. Dank u
Winners Never Quit, Quitters Never Win!!!
------
Spast
Avatar gebruiker
Spast
miniem
 
Berichten: 230
Geregistreerd op: 13 okt 2004 11:32
Woonplaats: Zwevegem

Berichtdoor Pierre Vis op 14 apr 2007 18:50

Domien schreef:Mij gaat de korting niet aan omdat ik niet op stage meega


Damienne, denk je dat wij gratis trainen in Zwevegem?!
*niet dus!*
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Domien op 14 apr 2007 19:41

Het zwembad afhuren zit bij mijn weten in ons lidgeld e pierre, kveronderstel niet dat wij de huur van de baan zelf moeten betalen, de mensen op stage daarentegen profiteren rechtstreeks van een evenement daar zij een rechtstreekse korting krijgen
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor Pierre Vis op 14 apr 2007 20:46

Domien schreef:Het zwembad afhuren zit bij mijn weten in ons lidgeld e pierre, kveronderstel niet dat wij de huur van de baan zelf moeten betalen, de mensen op stage daarentegen profiteren rechtstreeks van een evenement daar zij een rechtstreekse korting krijgen


Mjah, zo kan je het ook bekijken natuurlijk..
Feit is wel dat de club ook voor ons geld moet ophoesten, en zoals je wellicht weet, gaat het om een smak geld!
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Domien op 14 apr 2007 22:32

Das waar Pierre maar in mijn opinie doen wij niks abnormaal, wij trainen in zwevegem zoals we altijd hebben gedaan, dus heeft de club voor ons geen extra inspanning moeten leveren en toch doen wij ons best om iets op poten te zetten om geld in het laatje te brengen, in tegenstelling tot, wat ik afleid uit de weinige posts hier op het forum onze stagegangers...
Wees blij dat jullie op stage mogen dus lever eens een inspanning om de mensen die hun tijd in het zoeken naar een stageplaats ed meer te bedanken!

Dixi.
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor Pierre Vis op 15 apr 2007 10:47

Jah Domien, ge ziet dat die gasten hun stage niet zelf moeten betalen hé; anders zoud deze topic al ettelijke pagina's lang zijn 8)
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor broemi op 15 apr 2007 12:13

Domien schreef:Het zwembad afhuren zit bij mijn weten in ons lidgeld e pierre, kveronderstel niet dat wij de huur van de baan zelf moeten betalen, de mensen op stage daarentegen profiteren rechtstreeks van een evenement daar zij een rechtstreekse korting krijgen


Bij mijn weten zal er getraind worden in het publiek...
Als er 2 trainingen per dag zijn, zal dat het 's avonds zijn.
*burps*, voor de fijnproever!
Avatar gebruiker
broemi
senior
 
Berichten: 914
Geregistreerd op: 15 aug 2002 11:38
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Domien op 15 apr 2007 12:55

Er is maar 1 training per dag voor de thuisblijvers, dus lijkt het me aangenaam toch wel beschikking te hebben over een baantje, aangezien deze training 's avonds zal doorgaan voor de werkenden onder ons.
We zijn mss wel oud en versleten maar nog niet afgeschreven, iedere youngster die denkt te kunnen winnen tegen mij in vl of pierre in ss, mag nu zijn hand opsteken :twisted:
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor Pierre Vis op 15 apr 2007 12:56

Domien schreef:We zijn mss wel oud en versleten maar nog niet afgeschreven, iedere youngster die denkt te kunnen winnen tegen mij in vl of pierre in ss, mag nu zijn hand opsteken :twisted:


Om nog maar te zwijgen over de progressie die ik maak in rug *kuch* :wink: :lol:
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Domien op 15 apr 2007 13:07

Ge zijt een beest Pierre, een beest zeg ik u! :twisted:
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor Pierre Vis op 15 apr 2007 23:04

Domien schreef:Ge zijt een beest Pierre, een beest zeg ik u! :twisted:


In het water..
Dat is dan ook het grootste verschil tussen ons beiden :wink:
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor simoneke op 20 apr 2007 11:27

Ik stel voor om een zwemmarathon te houden en ons te laten sponsoren per halve kilometer . Zo beslist iedereen over zijn eigen korting . Dit kunnen we met de zwemmers organiseren , en eventueel nog aanvullen met een verkoop van een of ander merchandise . We vragen gewoon efkes aan poll wa we best zouden verkopen en hoe we er meest aan gaan verdienen ( daar eeft ie em tenslotten veeml verstand van ) . Voila , mijn bescheiden menig .
Grtz
God created swimming/windsurfing to keep the talented from ruling .
Avatar gebruiker
simoneke
benjamin
 
Berichten: 120
Geregistreerd op: 11 nov 2005 14:47
Woonplaats: moen

Berichtdoor Domien op 09 mei 2007 15:46

Wat is het plan nu? De knoop zou na ettel doorgehakt zijn maar blijkbaar is the money train stil gevallen
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Volgende

Keer terug naar UZKZ

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron