Moderators: Pierre Vis, broemi
refetus schreef:bij de meisjes of jongens?
refetus schreef:Da rock nummer was een liedje van ramstein dacht ik, mr welkeen dat het was weet ik niet meer juist, kdenk dat het "Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen" was...
Pierre Vis schreef:refetus schreef:Da rock nummer was een liedje van ramstein dacht ik, mr welkeen dat het was weet ik niet meer juist, kdenk dat het "Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen" was...
Ik ga dat volgend jaar dan s downloaden zie; kzal u weten te zeggen of het effectief da nummer is.
Theute de leute schreef:Pierre Vis schreef:refetus schreef:Da rock nummer was een liedje van ramstein dacht ik, mr welkeen dat het was weet ik niet meer juist, kdenk dat het "Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen" was...
Ik ga dat volgend jaar dan s downloaden zie; kzal u weten te zeggen of het effectief da nummer is.
volgens mij is dat liedje het liedje van nijlen zekr niet. we blijven alvast zoeken:)
Domien schreef:Is het een ander dan de vorige jaren mathieu, of anderen die het kunnen weten?
Ik weet nog dak vorig jaar enorm lang hebben zitten zoeken en da liedje nooit heb gevonden
Domien schreef:1 oplossing iemand zoeken van nijlen die het weet...
UZKZ-site schreef:50102 bezoekers sinds 22/04/2003
Theute de leute schreef:Domien schreef:Is het een ander dan de vorige jaren mathieu, of anderen die het kunnen weten?
Ik weet nog dak vorig jaar enorm lang hebben zitten zoeken en da liedje nooit heb gevonden
Het is nog altijd het zelfde liedje net als de andere jaren. De eerste 50m zo een stil geluid en dan iets met reload en dan ontploffen zoals planckaert al aangaf.
Pierre Vis schreef:Theute de leute schreef:Domien schreef:Is het een ander dan de vorige jaren mathieu, of anderen die het kunnen weten?
Het is nog altijd het zelfde liedje net als de andere jaren. De eerste 50m zo een stil geluid en dan iets met reload en dan ontploffen zoals planckaert al aangaf.
Ik heb het gevonden!!
Het liedje heet 'Reload' (echt waar ) en het is van Rob Zombie. Het komt trouwens van de soundtrack van The Matrix Reloaded
Theute de leute schreef:Pierre Vis schreef:Theute de leute schreef:Domien schreef:Is het een ander dan de vorige jaren mathieu, of anderen die het kunnen weten?
Ik heb het gevonden!!
Het liedje heet 'Reload' (echt waar ) en het is van Rob Zombie. Het komt trouwens van de soundtrack van The Matrix Reloaded
efkes downloaden
Theute de leute schreef:ola, tis nog juist ook, het liedje is gevonden, tis machtig
Hoe ebde daaraan gekomen?
Pierre Vis schreef:Theute de leute schreef:ola, tis nog juist ook, het liedje is gevonden, tis machtig
Hoe ebde daaraan gekomen?
Gewoon gezocht op 'reload' en vrij snel gevonden..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast