SWIMtalk (algemeen)

Moderators: Pierre Vis, broemi

Berichtdoor broemi op 09 nov 2003 14:11

Pierre Vis schreef:Kan er iemand s berichten over hoe het gisteren was op de speedo-challenge?! 8)


Domien zou een uitgebreid verslag journaliseren...
We're waiting! 8)
*burps*, voor de fijnproever!
Avatar gebruiker
broemi
senior
 
Berichten: 914
Geregistreerd op: 15 aug 2002 11:38
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Pierre Vis op 09 nov 2003 14:46

Geplukt uit het dagboek van BB:

Zondag 9 november 2003

Wat een drukte. Ik ben woensdagochtend geland in Zaventem. Ik dacht dat niemand wist dat ik terug was. Maar een journalist had me dinsdag proberen opbellen in Amerika en daar werd gezegd dat ik vertrokken was. Dat stond woensdag dus in de krant en ineens wist iedereen dat ik terug was. Mijn telefoon rinkelde constant. Dan werd er maar beslist dat we donderdag een persconferentie zouden houden bij sponsor Rexona in Vorst om zo de nodige uitleg te geven. Op die manier moet je ook geen 100 keer je verhaal doen en ben je er in 1 moeite vanaf. En Rexona was sowieso van plan een persconferentie te geven bij mijn terugkeer, om de samenwerking bekend te maken. Mensen die beweren dat ik zoiets doe, alleen maar om in beeld te komen, kennen niets van de sportwereld en de media. Dat is gewoon een professionele manier van werken. Ze beseffen niet dat je constant lastiggevallen wordt door journalisten. Ze beweren dat bepaalde sportinstanties niet professioneel werken ; maar als een atleet dat wel doet, is het ook weer niet goed. Commentaar geven is uiteraard simpel hé. En jaloersheid is duidelijk ook aanwezig.
Er wordt ook wel eens gevraagd waarom ik 2 weken geleden niet gewoon toegegeven heb dat ik terug kwam. Wel, om de simpele reden dat het toen helemaal nog niet beslist was. Ik was niet van plan terug te keren als er geen alternatief was.
Ik heb de samenwerking met coach Bergen stopgezet om bepaalde redenen. De voornaamste reden is, dat er voor mij te weinig getraind wordt. De namiddagtrainingen waren heel lang en zwaar, dat was ok. Maar ’s ochtends werd er ofwel niet getraind ofwel maar anderhalf uur, waarvan de helft nog eens droogtraining was. Ik had echt nood aan meer werk in het water. En ook aan meer uithoudingswerk. Sommigen zeggen dan, je kon dat toch alleen erbij doen. Dat zou ik kunnen, ja. Maar dat kan ik thuis ook, alleen trainen. Ik ben net naar daar vertrokken om niet meer alleen te moeten trainen.
Hij wilde ook mijn techniek in schoolslag veranderen, op een manier waar ik absoluut niet mee akkoord ga.
Binnen enkele dagen vertrek ik dus naar Sabadell, Spanje, om me daar met Paulus Wildeboer te gaan voorbereiden. We hebben heel veel vragen en antwoorden uitgewisseld per email. Daardoor heb ik een redelijk zicht op wat we gaan doen en dit lijkt echt iets voor mij. Er wordt heel veel gezwommen en ook veel droogtraining gedaan. We gaan op hoogtestage, doen lactaattesten en videoanalyses. Heel professioneel dus, en zo heb ik dat het liefst.
Ik ben nog altijd super gemotiveerd om hard te trainen en het beste van mezelf te kunnen geven. Ik zal iedereen tonen dat ik niet afgeschreven ben op 31 jaar en dat ik veel meer kan dan de meeste denken.
Ik wil alle supporters danken voor hun steun en hun positieve berichtjes in mijn guestbook. Want tussen alle kritiek door, doet het deugd om jullie steun te lezen.
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor broemi op 10 nov 2003 11:28

Gisteren niet gekeken naar Sportweekend?
*burps*, voor de fijnproever!
Avatar gebruiker
broemi
senior
 
Berichten: 914
Geregistreerd op: 15 aug 2002 11:38
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Pierre Vis op 10 nov 2003 12:04

Toch wel; saaie reportage trouwens (keb iets tegen Alloo), maar ze heeft wel gelijk: ze moet doen wat ze zelf wil! Kritiek geven van aan den boord is altijd makkelijk, niewaar...
Al mag je er natuurlijk wel een kritische mening op nahouden over wat ze wil bereiken, je hoeft het daarom nog niet hardop te zeggen...
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Cyr op 10 nov 2003 12:34

Pierre Vis schreef:Toch wel; saaie reportage trouwens (keb iets tegen Alloo), maar ze heeft wel gelijk: ze moet doen wat ze zelf wil! Kritiek geven van aan den boord is altijd makkelijk, niewaar...
Al mag je er natuurlijk wel een kritische mening op nahouden over wat ze wil bereiken, je hoeft het daarom nog niet hardop te zeggen...


Alloo, die denkt dat hij het warm water heeft uitgevonden en de 'zielige BB' toch maar eens moet gaan interviewen en met lof in het daglicht plaatsen! Al doet ie net hetzelfde als was het niet erger dan alle andere persmensen!
De Belgische Pers durft misschien een eerlijk en realistisch beeld te schetsen en dan komt Alloo verkleed als 'gans' tijdens een training van BB eens uitleggen hoe onrechtvaardig het wel is en si en la, terwijl hij blijkbaar niet doorheeft dat voor een mens met een gemiddeld IQ dit eerder spottend overkwam en dat een sporter als BB zich dan nog die zottekap laat opzetten, de macht van de media!!!!

Maar ze zag er voor de rest al terug wat scherper uit!! We zien wel binnenkort in Madrid waar ze voor limiet gaat toch?!
"Eet maar veel Freud, dan blijf je Jung"
Avatar gebruiker
Cyr
senior
 
Berichten: 1256
Geregistreerd op: 08 aug 2002 00:52
Woonplaats: Gent & Ronse

Berichtdoor Pierre Vis op 10 nov 2003 13:09

Die indruk had ik ook; eendje vond ik nogal denigrerend... :?
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor broemi op 20 nov 2003 12:53

En azo...
*burps*, voor de fijnproever!
Avatar gebruiker
broemi
senior
 
Berichten: 914
Geregistreerd op: 15 aug 2002 11:38
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Pierre Vis op 20 nov 2003 14:48

Broemi, kijkte gij om ier vant weekend de verslagjes te posten?!
Dan kan iedereen zien welke potten of botten ik breek :?
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor broemi op 20 nov 2003 14:54

Pierre Vis schreef:Broemi, kijkte gij om ier vant weekend de verslagjes te posten?!
Dan kan iedereen zien welke potten of botten ik breek :?

Da komt in orde, tenminste als ze niet achterlopen met hun online uitslagen....
*burps*, voor de fijnproever!
Avatar gebruiker
broemi
senior
 
Berichten: 914
Geregistreerd op: 15 aug 2002 11:38
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Pierre Vis op 21 nov 2003 10:41

Ow, er is dus een site...
Mss kunde het adres ook ergens onlinovy zetten vr uw geïnteresseerde medemens
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Cyr op 21 nov 2003 17:33

en was de link van de site voor de uitslagen?
"Eet maar veel Freud, dan blijf je Jung"
Avatar gebruiker
Cyr
senior
 
Berichten: 1256
Geregistreerd op: 08 aug 2002 00:52
Woonplaats: Gent & Ronse

Berichtdoor broemi op 21 nov 2003 19:24

Cyr schreef:en was de link van de site voor de uitslagen?


Gevonden op de site van OZV:

http://www.snb.be/
*burps*, voor de fijnproever!
Avatar gebruiker
broemi
senior
 
Berichten: 914
Geregistreerd op: 15 aug 2002 11:38
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Pierre Vis op 05 dec 2003 22:59

Site vd duel-races staat online...
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Pierre Vis op 29 dec 2003 23:19

De uitslag van de laatste-kans-wedstrijd in Diksmuide jongstleden is te vinden op http://users.skynet.be/zola/Uitslag221203.htm
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor broemi op 29 dec 2003 23:23

Pierre Vis schreef:De uitslag van de laatste-kans-wedstrijd in Diksmuide jongstleden is te vinden op http://users.skynet.be/zola/Uitslag221203.htm


Al staat deze al 2 dagen op onze site!
*burps*, voor de fijnproever!
Avatar gebruiker
broemi
senior
 
Berichten: 914
Geregistreerd op: 15 aug 2002 11:38
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Pierre Vis op 30 dec 2003 10:08

Ge zout da oek azo ne keer nie zeggen nee 8)
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor broemi op 30 dec 2003 12:49

Pierre Vis schreef:Ge zout da oek azo ne keer nie zeggen nee 8)


Mja, Pierre... als ge zo op nen avond de site bekijkt wanneer je iets te veel wittekes hebt gedronken... dan kan je da bewegend nieuwsbalkje nietmeer lezen zonder te kotsen hé :wink:
*burps*, voor de fijnproever!
Avatar gebruiker
broemi
senior
 
Berichten: 914
Geregistreerd op: 15 aug 2002 11:38
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Pierre Vis op 30 dec 2003 13:39

Ik heb enkel gezien dat er gelukwensen stonden vr de witten; soit, keb den uitslag intss doorgenomen..
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Stephketje op 30 dec 2003 13:51

en ist em goegekeurd? :wink:
In the end, swimming is not about what you achieve, it is about who you become!
Avatar gebruiker
Stephketje
miniem
 
Berichten: 226
Geregistreerd op: 10 jul 2003 12:47
Woonplaats: gent (en soms es waregem)

Berichtdoor Pierre Vis op 30 dec 2003 20:50

Om even terug te komen op het onderwerp van deze topic (zijnde zwemmen): wel de meeste tijden waren nie denderend, maar das algemeen zo na de examens; moeilijk om dus bepaalde tendensen vast te stellen 8) *burps*
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

VorigeVolgende

Keer terug naar UZKZ

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten

cron