kheb net de laatste afgekuist met 6-0, mijn beste spelers konden jammergenoeg niet spelen wegens blessures
Nu is ook mijn topspits geblesseerd
Gelukkig scoorde mijn andere spits een hattrick
Eindelijk heb ik terug een mooi pak geld in de clubkas zitten
Woensdag een oefenwedstrijdje met a-ploeg en jeugd tegen domien
Winners Never Quit, Quitters Never Win!!!
------
Spast
Ik niet speel met a-team, mijn spelers zijn te veel waard om nog mee te doen aan oefenmatchkes, ik kan geen blessures meer riskeren.
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Domien schreef:Ik niet speel met a-team, mijn spelers zijn te veel waard om nog mee te doen aan oefenmatchkes, ik kan geen blessures meer riskeren.
Wrm zoude tout court spelen met uw A-spelers in een oefenmatch?!!!
U spelers 'trainen' toch mr één keer id week en dr zn extra match te laten spelen ebde enkel een verhoogd risico op blessures.
Ik speel mijn oefenmatchen altijd met B-spelers aangevuld met A-spelers die uit vorm zijn of terugkomen uit blessure.
ik bedoelde niet dat ik met mijn beste spelers ging spelen. A-ploeg is dus sporting zwevegem fc en dan heb ik de jeugd. Ik heb momenteel ook een paar blessures maar die zijn goed aan het herstellen. Tegen zondag zou dat inorde moeten zijn behalve mijne spits (nog 4 weken)
Winners Never Quit, Quitters Never Win!!!
------
Spast